Millaisia unia yleensä näette?
Itse tungen aina unissa tosi ahtaisiin paikkoihin syystä tai toisesta ja sitten olen jumissa kunnes kello herättää. Tarina vaihtelee, mutta aina mahdollisimman ahtaaseen koloon joudun.
Kommentit (7)
Ahdistun kun unissani kaikki miehet ovat alkaneet m..toweiksi eivätkä enää anna minulle huomiota ja tee asioita puolestani :/
Näen usein unta, että olen yhä vielä yliopistolla, enkä ole valmistunut, vaikka graduni on tehty jo 30 vuotta sitten.
Seminaarikaverini ovat jotain teinejä, mutta onneksi joukossa on pari entistä kurssikaveriani. En saa papereitani ulos sinäkään yönä...
Vierailija kirjoitti:
Näen usein unta, että olen yhä vielä yliopistolla, enkä ole valmistunut, vaikka graduni on tehty jo 30 vuotta sitten.
Seminaarikaverini ovat jotain teinejä, mutta onneksi joukossa on pari entistä kurssikaveriani. En saa papereitani ulos sinäkään yönä...
Joo! Milloin mistäkin koulusta jää tutkinto saamatta, kun on jokin mystinen ja mahdoton kurssi suorittamatta. Isäni oli ikuisesti kansakoulunsa kanssa jumissa öisin, itse olen milloin minkin tutkintoni kanssa jumissa tuskanhiki otsalla.
Sekavia ja kummallisia unia useinkin. Oon usein jossain tutuissa paikoissa joissa joskus ollutkin. Tuttuja on mutta on myös tuntemattomia ja outoja ja joidenkin nimiäkin sanottu enkä edes tiedä niitä tyyppejäkään. Sitten oon myös nähnyt enneunia.
Painajaisia.
Yleensä töistä tai jostain todella realistisesta asiasta ja herään joka yö sätsähtäen ja peloissani.
Liikaa stressiä.
Hyvin outojakin tulee nähtyä. Stressaavassa elämänvaiheessa yleensä yritän muuttaa ja samaan paikkaan änkeä helvetisti porukkaa ja turhaa rojua. Joskus etsin vessaa tai nukkumapaikkaa mutta sielläkin on aina väkeä.
Ja sitten näen aivan randomeja pläjäyksiä joissa ei ole mitään tolkkua.
Kuten että istuin jossain autossa täysin tuntemattoman perheen seurassa ja kaivelin nenääni. Vanhemmat raivosivat että opetan lapsille pahoja tapoja.
Tai UKK ja David Bowie esittivät jollain tribuutti keikalla niin kauniisti Ultra Brata, että heräsin liikutuksen kyyneliini.
Tai: raavin jalkojani ja ne alkavat kehrätä.
Tai: pomoni ampui työkaverini kanssa työstäni valittaneet asiakkaat. Ihmettelin, että jo toisen kerran tässä kuussa, eikö tuo ole jo liioittelua.