Riisua katseellaan.
Olen monta kertaa yrittänyt riisua katseellaan mutta koskaan ei ole onnistunut. Tarvitaan apua miten onnistua. Kertokaa miten sen teette. Olisi paljon helpompaa niin ei tarvitsisi käsiä käyttää vaikka sekin ihan kivaa on.
Kommentit (9)
osaan kyllä ja näytän sen myöskin kohteelleni
Vierailija kirjoitti:
Merkitsevä katse.
kerro lisää mitä tarkoitat?
-ap
Tuo kielikuva.. Kirjaimellisesti olisi tuijottaa ja kuvittelee alasti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Merkitsevä katse.
kerro lisää mitä tarkoitat?
-ap
Niin intensiivisen eroottinen ja nautinnollisia lupauksia tihkuva katse, joka saa pikkarit kostumaan ja putoamaan jalasta ihan itsekseen.
Ensitöiksesi palaa takaisin koulunpenkille tai keskeyttämällesi maahanmuuttaneiden kielikurssille ja korjaa aloitustekstisi näin:
"Olen monta kertaa yrittänyt riisua katseellaNI PILKKU mutta koskaan ei ole onnistunut. Tarvitaan apua PILKKU miten onnistua. Kertokaa PILKKU miten sen teette. Olisi paljon helpompaa PILKKU JOS ei tarvitsisi käyttää KÄSIÄ PILKKU vaikka sekin ON ihan kivaa."
Vierailija kirjoitti:
Ensitöiksesi palaa takaisin koulunpenkille tai keskeyttämällesi maahanmuuttaneiden kielikurssille ja korjaa aloitustekstisi näin:
"Olen monta kertaa yrittänyt riisua katseellaNI PILKKU mutta koskaan ei ole onnistunut. Tarvitaan apua PILKKU miten onnistua. Kertokaa PILKKU miten sen teette. Olisi paljon helpompaa PILKKU JOS ei tarvitsisi käyttää KÄSIÄ PILKKU vaikka sekin ON ihan kivaa."
Ooks sä joku pilkun nus....
Minä olen harrastanut sitä, jos olen nähnyt oikein komean miehen. Tuijottanut himokkaasti.
N46
Joku inversio-ongelmat tunteva matemaatikko vois varmaan neuvoo sulle, miten vaatteiden suodattamasta vasteesta lasketaan alastoman kehon muodostama heräte.
Merkitsevä katse.