Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Millaisia varakkaiden ihmisten luksus tuotteita olet nähnyt joita et ikinä tajunnut olemassakaan?

Vierailija
27.07.2022 |

Minä aloitan. Olen nähnyt kahvinkeittinen johon tulee putkiliitäntä joka laskee oikean määrän vettä pannuun ettei itse tarvitse kaataa keittimeen vettä.
Olen nähnyt myös urheiluauton penkin sivutukien liikkuvan kaasun painamisen ja ratin kääntämisen mukaan jotta matkustajien selkä pysyy suorana.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
27.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on työpaikalla tuollainen kahvinkeitin. On kyllä kätevä.

Vierailija
2/6 |
27.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pihatien lämmitin, eli lämpökaapelit tien alla. Aina sula, ei tarvi lumitöitä tehdä. Näitähän nyt toki on sitten olemassa parkkihaillessa yms. mutta harvemmalla kotona.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
27.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä tule muuta mieleen kuin itsensä pesevä vessanpytty Monacossa. Tosin olin jo aiemmin kuullut sellaisia olevan Japanissa. 

Vierailija
4/6 |
27.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että jos oikeasti rahaa on loputtomat määrät, niin voit ostaa vaikka mitä tuoreita vihanneksia, hedelmiä, sekoituksia jne tuoreena ja maustettuna suoraan kaupasta. Näin kaupassa valmiiksipilkottua tuoretta tomaattisalsaa tuoreissa yrttimausteissa ja mietin miten tajuttoman helppoa hyvän ruuan laittaminen voisi teoriassa olla.

Vierailija
5/6 |
27.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä sellaisia.

Vierailija
6/6 |
27.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin omakotitalon pihalla litteähkön robotin joka itsekseen leikkasi nurmikkoa?/putsasi lehtiä pois?. Se tosin näytti jääneen jumiin ja yritti puskea ison kukkaruukun läpi.