Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi et sopisi työhön, joka vaatii hyviä vuorovaikutustaitoja?

Vierailija
27.07.2022 |

Tell

Kommentit (35)

Vierailija
21/35 |
28.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joudun päiväkotiin töihin muutamaksi kuukaudeksi. Olen uuvuksissa jo pelkästä ajatuksesta Introverttinä. Tämä on velvoitetyö.

Vierailija
22/35 |
28.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon toiminut liian kauan hoitoalalla. En jaksa enää ihmisiä yhtään. En hoidettavia, työkavereita, pomoja ja en etenkään rahanahneita hoitofirmojen omistajia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/35 |
28.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Julkisudessa esim ihmisillä on rajattu määärä aikaa ja ei ole varaa epäonnistumisille eli ovat hyvin treenattuja. Jos liittyy työhön ja toimenkuvaan niiin kyllähän vaikka esim poliiisit ja palomiehet käyvät jo ennen keikkaa varmaan jo sitä itse tilannetta läpi että mitä keikalla odottaa, mihin tulee varautua, miten valmistaudun niin hyvin kuin se vaan on mahdolllista. Sehän on pelkistetetysti työtä mistä maksetaan elanto. Muutta se että miten vaikka erilaisten ihmisten kanssa käyttäydytään ja tullaan toimeen jotta se etenee se homma eikä epäonniistu.

Vierailija
24/35 |
28.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Julkisudessa esim ihmisillä on rajattu määärä aikaa ja ei ole varaa epäonnistumisille eli ovat hyvin treenattuja. Jos liittyy työhön ja toimenkuvaan niiin kyllähän vaikka esim poliiisit ja palomiehet käyvät jo ennen keikkaa varmaan jo sitä itse tilannetta läpi että mitä keikalla odottaa, mihin tulee varautua, miten valmistaudun niin hyvin kuin se vaan on mahdolllista. Sehän on pelkistetetysti työtä mistä maksetaan elanto. Muutta se että miten vaikka erilaisten ihmisten kanssa käyttäydytään ja tullaan toimeen jotta se etenee se homma eikä epäonniistu.

Eli se että miten mä tällaisessa tilanteessa toimin ja asiakasspalvelussa se tyytyväisyys.

Vierailija
25/35 |
28.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se käy hyvin selväksi tältä palstalta, sillä paskamaista suhtautumista on kun asioi tuntemattomien kanssa. Automaattisesti kun toiset eivät ole kohteliaita ja reiluja kanssakävijöille.

Vierailija
26/35 |
28.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen introvertti. En tykkää yhtään esiintymisestä enkä suurista väkijoukoista. Esiintyminen ja jatkuvat palaverit, joissa joutuu olemaan äänessä vie minusta kaikki mehut. Kokemusta on eikä enää koskaan.

Vierailija
27/35 |
28.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paniikkihäiriö. Periaatteessa omaan jopa keskivertoa paremmat vuorovaikutus-ja keskustelutaidot. Olen empaattinen, hyväkäytöksinen, osaan antaa toisille puheenvuoron ja olen kiinnostunut muiden mielipiteistä, vaikka ne eroaisivatkin omistani.

Sairauteni vuoksi kuitenkin stressaannun ja väsähdän nopeasti sosiaalisissa face to face tilanteissa, etenkin vieraampien ihmisten seurassa.

Vierailija
28/35 |
28.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastapeluri saisi sydärin jos joku Hämeen hitain. Tuppaan tekemään ja selittämään hommani aikailematta ja kun tulee se ruman sanan vuoro niin ei tarvitse kysyä että mitä, en kuullut.

Vierailija
29/35 |
28.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En vaan jaksa enää tehdä asiakaspalvelutyötä. Olen tehnyt sitä ihan tarpeeksi, lähes koko työurani, noin 30 vuotta. Voisin kokeilla seuraavaksi jotain muuta.

Vierailija
30/35 |
28.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli se että miten mä tällaisessa tilanteessa toimin ja asiakasspalvelussa se tyytyväisyys.

Esim vaikka lääkärit ja sairaanhoitajat niin mieslääkäreissä se asiakeskeisyys ja erilainen aivokemia miehillä ja naisilla sekä paljon palvelualoilla juuri naisia kun jos vaikka aletaan puhumaan säästä ja ilmoista. Jutunjuonii voi olla erona sukuuolten välilläkin suuri vaikka tuohon aivokemiaan perustuen miten hommia hoitaa ja kuka pitää kädestä kiiinni ja kuka tekee diagnooseja olematta sen enempää sovinistinen sillä ne on keskiverto eroja mitkä on olemassa sukupuollten välillä.

Vierailija
31/35 |
28.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vastapeluri saisi sydärin jos joku Hämeen hitain. Tuppaan tekemään ja selittämään hommani aikailematta ja kun tulee se ruman sanan vuoro niin ei tarvitse kysyä että mitä, en kuullut.

Itsekehuskelu on nolointa mitä on.

Vierailija
32/35 |
29.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut koko elämäni ujo ja sosiaalisesti kömpelö.Teen hoitotyötä , mikä on antanut vähän enemmän rohkeutta sosiaalisiin tilanteisiin.Silti vuorovaikutustaidot lähinnä välttäviä, eivät millään muotoa hyvät

Vierailija
33/35 |
29.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tykkää pinnallisista keskustelusta. Tulee toki harrastettua kohteliaisuussyistä-

Vierailija
34/35 |
29.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen antisosiaalinen ihmisvihaaja

Vierailija
35/35 |
29.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asiakaspalvelussa ei tarvita kummoisia vuorovaikutustaitoja, normaali kohteliaisuus ja asiallinen käytös riittävät. Tietotaito on tärkeämpi, jotta osaa neuvoa, opastaa, ratkaista ongelmia sujuvasti. Asiakaspalvelussa ei tarvitse laittaa persoonaansa likoon, toisin kuin pitempikestoisissa kohtaamisissa. Olen mielummin työssäni asiallinen,taitava, ratkaisukeskeinen ammattilainen, kuin empaattinen persoona, joka kyllä kohtaa asiakkaan lämpimästi ja huomioiden, muttei saa itsenäisesti ratkottua asiakkaan pulmaa. Lopultakaan asiakas ei tule kohtaamaan minua henkilönä ja persoonana, vaan koska hänellä on ongelma, jonka asiakaspalvelijana pystyn ratkaisemaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi neljä