Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Saatko Kelan tukirahaa?

Vierailija
27.07.2022 |

Miten on?Saatko sinä Kelan maksamia tukirahoja?

Saatko Kelan tukirahaa?

Vaihtoehdot

Kommentit (114)

Vierailija
101/114 |
05.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oma eläkkeellä oleva äiti käy 6 viikon välein parturissa. Itse en käy, koska ei ole vakituista työpaikkaa.

Ansiosidonnaisesta leikattiin 100 päivää pois. Hallitus varmaan tietää tuhoavansa kaupan alaa ja palvelualaa.

Olen jo tottunut leikkaamaan hiukset itse ja ostamaan vaatteet kirpputoreilta. Tupakkaa en polta enkä juo alkoholia joten baareissa en käy enkä myöskään kahviloissa enkä teatterissa enkä elokuvissa enkä uimahallissa. Ei ole maksullisia harrastuksia, en kyllä enää edes tykkää, että joku määräilisi esim. jos olisi joku urheiluharrastus.

Osa partureista leikkaa hiuksia liikaa ja haluan pitää pitkät hiukset elämäni loppuun asti. Ei tarvitse myöskään kulkea parturiin ja varata sinne aikaa.

Joten puoliso tai tytär leikkaa hiusten latvat tai sitten itse.

Vierailija
102/114 |
05.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kansaneläke, takuueläke (maksetaan eri päivinä) eläkkeensaajan hoitotuki ja eläkkeensaajan asumistuki.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/114 |
05.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oma eläkkeellä oleva äiti käy 6 viikon välein parturissa. Itse en käy, koska ei ole vakituista työpaikkaa.

Ansiosidonnaisesta leikattiin 100 päivää pois. Hallitus varmaan tietää tuhoavansa kaupan alaa ja palvelualaa.

Olen jo tottunut leikkaamaan hiukset itse ja ostamaan vaatteet kirpputoreilta. Tupakkaa en polta enkä juo alkoholia joten baareissa en käy enkä myöskään kahviloissa enkä teatterissa enkä elokuvissa enkä uimahallissa. Ei ole maksullisia harrastuksia, en kyllä enää edes tykkää, että joku määräilisi esim. jos olisi joku urheiluharrastus.

Osa partureista leikkaa hiuksia liikaa ja haluan pitää pitkät hiukset elämäni loppuun asti. Ei tarvitse myöskään kulkea parturiin ja varata sinne aikaa.

Joten puoliso tai tytär leikkaa hiusten latvat tai sitten itse.

Kuka viitsii kulkea parturiin kilometrin. Olen työttömänä tottunut olemaan kotona.

Vierailija
104/114 |
19.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eläkettä ja asumistukea maksaa Kela minulle.

Vierailija
105/114 |
14.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä.

Vierailija
106/114 |
14.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pari euroa kela-korvausta tietyistä lääkkeistä. En muista saako yksityislääkärikäynneistä enää mitään, se on mahdollisesti toinen. Siinä se. En silti kannata hallituksen tukileikkauksia. 

Vierailija
107/114 |
14.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saan vain työmarkkinatukea ja lapsilisät. Siinä kaikki.

T: 2

Vierailija
108/114 |
09.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä.

Vierailija
109/114 |
09.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saan asumistukea ja toimeentulotukea.

Vierailija
110/114 |
09.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain asumistukea ja opintorahaa, loppui muutama kuukausi sitten nyt täysin rahaton ja työtön.

Vierailija
111/114 |
09.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

x

Vierailija
112/114 |
09.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Asumistuki ja eläke Kela maksaa ne.

Työeläkettä ei maksa Kela. Kansaneläkkeen maksaa.

Vierailija
113/114 |
09.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En saa. Eläkkeeni maksaa työeläkeyhtiö.

Vierailija
114/114 |
09.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kodinhoitaja auttaa eläkeläistä pukemisessa ja antaa lääkkeet. Maksu menee eläkkeen suuruuden mukaan.

Kodin siivous on ostettava siivousyritykseltä.

Ateriapalvelu tuo lämpimän mikrossa lämmitettävän ruoan, maksaa noin 7,50 annos.

Muut ruoat voi tilata kaupasta, kauppa ottaa kuljetusmaksun.

Kelataksi vie lääkäriin. Maksaa 25 euroa yhteen suuntaan.

Kodinhoitajia ei enää ole, tarkoitat varmaan kotihoitajaa, ovat aivan eri asioita. Toki voi olla yksityisiä kodinhoitajia, jotka sitten laskuttavat aika suolaisesti. T.hoitsu

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi viisi