Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ilkeät ihmiset versus kiltit ihmiset,näkyykö kasvoista?

Vierailija
27.07.2022 |

Mitä mieltä olette, näkyykö iän myötä kasvojen piirteistä onko ihminen kiltti ja mukava tai se että ollut ikänsä ilkeä,ikävä ja pahantahtoinen?

Kommentit (48)

Vierailija
21/48 |
27.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

M32 kirjoitti:

Ei ainakaan minun tuttavapiirissä, monesti ihan huvittanutkin eräs tuttava nainen kun hänen kasvonsa ja tyylinsä näyttävät aina siltä kun hän olisi valmis murhaamaan kaikki samassa huoneessa olevat mutta silti hän on yksi kilteimmistä ja mukavimmista ihmisistä ketä tiedän.

Vastakohta on eräs vauvankasvoinen mies josta ei uskoisi miten paljon hän ilkeilee ja kieroilee kaikkien selän takana.

Sori vaan mutta miehet eivät kieroile selän takana. Se on naisten ominaisuus.

Vierailija
22/48 |
27.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

12. Jatkaa vielä.

En usko että hyvät tai pahat teot jotenkin kertyisivät kasvojen piirteisiin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/48 |
27.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä ennenkin mitattiin silmien etäisyyttä toisistaan, kalloa ym. Onneksi tiede on mennyt eteenpäin.

Vierailija
24/48 |
27.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen vähän "kivikasvo" eli en kovin hymyileväinen mutta muutama vanhus on pyytänyt minulta kadulla ja automaatilla apua. Samoin moni kertoo helposti minulle luottamuksellisiakin asioita.

Jostain syystä on myös paljon ihmisiä jotka eivät pidä minusta koska olen vähän pidättyvä. Sitten onkin ollut yllätys että olen hyvin ymmärtäväinen, empaattinen ja mukavahko ihminen.

Vierailija
25/48 |
27.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä ne on enemmänkin ne silmät joista paistaa tyhjyys, välinpitämättömyys ja ilkeyskin, ei niinkään piirteet.

Vierailija
26/48 |
27.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Empatiakyky näkyy kallonmuodosta. On havaittu, että tietyt aivojen alueet kasvavat suuremmiksi ja muokkaavat myös kalloa.

Ja mitä olen tarkkaillut ihmisiä, niin pitää hyvin paikkansa. Itsekkäillä ihmisillä kohoumia kalloissa ei näillä alueilla ole.

Miten näet ne hiusten alta?

Vierailija
27/48 |
27.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua pidetään hirmun kilttinä ja ihanana ihmisenä, siis uudet tuttavat aina kertoo, että minulla on niin ystävälliset kasvot ja iloinen käytös.

Olen maailman ilkein ihminen sisimmiltäni.

Vierailija
28/48 |
27.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

M32 kirjoitti:

Ei ainakaan minun tuttavapiirissä, monesti ihan huvittanutkin eräs tuttava nainen kun hänen kasvonsa ja tyylinsä näyttävät aina siltä kun hän olisi valmis murhaamaan kaikki samassa huoneessa olevat mutta silti hän on yksi kilteimmistä ja mukavimmista ihmisistä ketä tiedän.

Vastakohta on eräs vauvankasvoinen mies josta ei uskoisi miten paljon hän ilkeilee ja kieroilee kaikkien selän takana.

Kyllä muuten kieroilevat. Eivät kaikki miehet mutta osa. Ne jotka kieroilevat, ovatkin sitten kierompia kuin kieroimmat naiset.

Vierailija
29/48 |
27.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

M32 kirjoitti:

Sori vaan, kyllä kieroilee! Tunnen montakin.

Vierailija
30/48 |
27.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei aina, mutta joistain ihmisistä kyllä. Kasvoista ja ilmeistä näkee, että ovat hankalia ja häijyjä luonteeltaan.

Vierailija
31/48 |
27.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä iän myötä ilkeys ja kiltteys näkyy kasvoista. Yleinen sellainen. Tietysti yleisesti ilkeämielinen ihminen voi olla omille perheenjäsenilleen ystävällinen, ja yleisesti ystävällinen jollekin ilkeä. Mutta yleinen asenne kyllä näkyy naamasta, turha sitä kieltää.

Vierailija
32/48 |
27.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikö tässä olekin kiltin ja hyväntahtoisen näköinen ihminen. Ihana joulupukki :)

https://www.nbcnews.com/dateline/accused-serial-killer-clark-perry-bald…

Vierailija
33/48 |
27.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Empatiakyky näkyy kallonmuodosta. On havaittu, että tietyt aivojen alueet kasvavat suuremmiksi ja muokkaavat myös kalloa.

Ja mitä olen tarkkaillut ihmisiä, niin pitää hyvin paikkansa. Itsekkäillä ihmisillä kohoumia kalloissa ei näillä alueilla ole.

Narsisteilla on usein viirut silmät. Naurakaa vaan, mutta se on totta.

Vierailija
34/48 |
27.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässäkin mitä komein ja kiltin näköinen mies

https://scroll.in/reel/911365/beyond-ted-bundy-40-titles-to-prove-that-…

Vierailija
35/48 |
27.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei taatusti näy.

Jotkut väittävät olevansa ihmistuntijoita, vaikka päättelevät vain perusilmeen perusteella.

Vierailija
36/48 |
27.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aikuinen tasapainoinen ihminen ei käytä sanaa ilkeä. Se on lasten satusanastoa kuten tuhma, kiusata ym

Ei ilkeily mitään aikuismaista käytöstä olekaan vaan lapsellista.

Vierailija
37/48 |
27.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitää paikkansa. Henkilön sisäänastuessa tietää onko hänen päätös puoltava vai kieltävä. Jopa sen näkee.

Vierailija
38/48 |
27.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itsellä on naama muuttunut tosiaan vihaisen näköiseksi nyt viittäkymppiä lähestyessä ja teinit lapseni kyselee että oletko vihainen vaikka olisin mitä parhaimmalla tuulella.

Silmät on ehkä sielun peili kuitenkin, ehkä selvimmin niistä näkyy skarppius vs. vähän yksinkertainen toljotus. Mutta on joillain tosi terävä katse ja toisilla taas lempeä.

Kommentisi muistutti omasta äidintäni. Hänen ilmeensä on vakava, suupielet alaspäin ja yleensä tämä ilme korostuu, kun hän on keskittynyt johonkin.

Silti hän on sellainen arkiviisauden, rauhallisuuden ja selkeyden esimerkki elämässäni. Häneltä on tulleet ne viisaudet, minkä avulla olen päässyt yli pitkän parisuhteen vaikeimmista vuosista ja kumppanin turhauttavimmista luonteenpiirteistä, koska "kaikesta muusta pahasta pääsee, mutta itestään ei milloinkaan" ;)

Vierailija
39/48 |
27.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun kokemuksestani ilkeät, vittumaiset naiset ovat olleet sellaisia, ketkä rakastavat nauraa kovaäänisesti ja hymyillä paljon. Niin että hampaat näkyvät. Aluksi moni luulee heitä ystävällisiksi, avoimksi hyväkäytöksiksi, hyviksi esiintyjiksi. Ja moni saa ollakin siinä uskossa, nämä henkilöt näyttävät ilkeytensä vain halutessaan niille ketä haluavat loukata. 

Vierailija
40/48 |
27.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tässäkin mitä komein ja kiltin näköinen mies

https://scroll.in/reel/911365/beyond-ted-bundy-40-titles-to-prove-that-…

Ted Bundy ei ollut kiltin näköinen. Ilmeisesti naiset on sokeita pahuudelle.