Ilkeät ihmiset versus kiltit ihmiset,näkyykö kasvoista?
Mitä mieltä olette, näkyykö iän myötä kasvojen piirteistä onko ihminen kiltti ja mukava tai se että ollut ikänsä ilkeä,ikävä ja pahantahtoinen?
Kommentit (48)
12. Jatkaa vielä.
En usko että hyvät tai pahat teot jotenkin kertyisivät kasvojen piirteisiin.
Kyllä ennenkin mitattiin silmien etäisyyttä toisistaan, kalloa ym. Onneksi tiede on mennyt eteenpäin.
Olen vähän "kivikasvo" eli en kovin hymyileväinen mutta muutama vanhus on pyytänyt minulta kadulla ja automaatilla apua. Samoin moni kertoo helposti minulle luottamuksellisiakin asioita.
Jostain syystä on myös paljon ihmisiä jotka eivät pidä minusta koska olen vähän pidättyvä. Sitten onkin ollut yllätys että olen hyvin ymmärtäväinen, empaattinen ja mukavahko ihminen.
Ehkä ne on enemmänkin ne silmät joista paistaa tyhjyys, välinpitämättömyys ja ilkeyskin, ei niinkään piirteet.
Vierailija kirjoitti:
Empatiakyky näkyy kallonmuodosta. On havaittu, että tietyt aivojen alueet kasvavat suuremmiksi ja muokkaavat myös kalloa.
Ja mitä olen tarkkaillut ihmisiä, niin pitää hyvin paikkansa. Itsekkäillä ihmisillä kohoumia kalloissa ei näillä alueilla ole.
Miten näet ne hiusten alta?
Minua pidetään hirmun kilttinä ja ihanana ihmisenä, siis uudet tuttavat aina kertoo, että minulla on niin ystävälliset kasvot ja iloinen käytös.
Olen maailman ilkein ihminen sisimmiltäni.
Vierailija kirjoitti:
M32 kirjoitti:
Ei ainakaan minun tuttavapiirissä, monesti ihan huvittanutkin eräs tuttava nainen kun hänen kasvonsa ja tyylinsä näyttävät aina siltä kun hän olisi valmis murhaamaan kaikki samassa huoneessa olevat mutta silti hän on yksi kilteimmistä ja mukavimmista ihmisistä ketä tiedän.
Vastakohta on eräs vauvankasvoinen mies josta ei uskoisi miten paljon hän ilkeilee ja kieroilee kaikkien selän takana.Sori vaan mutta miehet eivät kieroile selän takana. Se on naisten ominaisuus.
Kyllä muuten kieroilevat. Eivät kaikki miehet mutta osa. Ne jotka kieroilevat, ovatkin sitten kierompia kuin kieroimmat naiset.
Vierailija kirjoitti:
M32 kirjoitti:
Ei ainakaan minun tuttavapiirissä, monesti ihan huvittanutkin eräs tuttava nainen kun hänen kasvonsa ja tyylinsä näyttävät aina siltä kun hän olisi valmis murhaamaan kaikki samassa huoneessa olevat mutta silti hän on yksi kilteimmistä ja mukavimmista ihmisistä ketä tiedän.
Vastakohta on eräs vauvankasvoinen mies josta ei uskoisi miten paljon hän ilkeilee ja kieroilee kaikkien selän takana.Sori vaan mutta miehet eivät kieroile selän takana. Se on naisten ominaisuus.
Sori vaan, kyllä kieroilee! Tunnen montakin.
Ei aina, mutta joistain ihmisistä kyllä. Kasvoista ja ilmeistä näkee, että ovat hankalia ja häijyjä luonteeltaan.
Kyllä iän myötä ilkeys ja kiltteys näkyy kasvoista. Yleinen sellainen. Tietysti yleisesti ilkeämielinen ihminen voi olla omille perheenjäsenilleen ystävällinen, ja yleisesti ystävällinen jollekin ilkeä. Mutta yleinen asenne kyllä näkyy naamasta, turha sitä kieltää.
eikö tässä olekin kiltin ja hyväntahtoisen näköinen ihminen. Ihana joulupukki :)
https://www.nbcnews.com/dateline/accused-serial-killer-clark-perry-bald…
Vierailija kirjoitti:
Empatiakyky näkyy kallonmuodosta. On havaittu, että tietyt aivojen alueet kasvavat suuremmiksi ja muokkaavat myös kalloa.
Ja mitä olen tarkkaillut ihmisiä, niin pitää hyvin paikkansa. Itsekkäillä ihmisillä kohoumia kalloissa ei näillä alueilla ole.
Narsisteilla on usein viirut silmät. Naurakaa vaan, mutta se on totta.
Tässäkin mitä komein ja kiltin näköinen mies
https://scroll.in/reel/911365/beyond-ted-bundy-40-titles-to-prove-that-…
Ei taatusti näy.
Jotkut väittävät olevansa ihmistuntijoita, vaikka päättelevät vain perusilmeen perusteella.
Vierailija kirjoitti:
Aikuinen tasapainoinen ihminen ei käytä sanaa ilkeä. Se on lasten satusanastoa kuten tuhma, kiusata ym
Ei ilkeily mitään aikuismaista käytöstä olekaan vaan lapsellista.
Pitää paikkansa. Henkilön sisäänastuessa tietää onko hänen päätös puoltava vai kieltävä. Jopa sen näkee.
Vierailija kirjoitti:
Itsellä on naama muuttunut tosiaan vihaisen näköiseksi nyt viittäkymppiä lähestyessä ja teinit lapseni kyselee että oletko vihainen vaikka olisin mitä parhaimmalla tuulella.
Silmät on ehkä sielun peili kuitenkin, ehkä selvimmin niistä näkyy skarppius vs. vähän yksinkertainen toljotus. Mutta on joillain tosi terävä katse ja toisilla taas lempeä.
Kommentisi muistutti omasta äidintäni. Hänen ilmeensä on vakava, suupielet alaspäin ja yleensä tämä ilme korostuu, kun hän on keskittynyt johonkin.
Silti hän on sellainen arkiviisauden, rauhallisuuden ja selkeyden esimerkki elämässäni. Häneltä on tulleet ne viisaudet, minkä avulla olen päässyt yli pitkän parisuhteen vaikeimmista vuosista ja kumppanin turhauttavimmista luonteenpiirteistä, koska "kaikesta muusta pahasta pääsee, mutta itestään ei milloinkaan" ;)
Minun kokemuksestani ilkeät, vittumaiset naiset ovat olleet sellaisia, ketkä rakastavat nauraa kovaäänisesti ja hymyillä paljon. Niin että hampaat näkyvät. Aluksi moni luulee heitä ystävällisiksi, avoimksi hyväkäytöksiksi, hyviksi esiintyjiksi. Ja moni saa ollakin siinä uskossa, nämä henkilöt näyttävät ilkeytensä vain halutessaan niille ketä haluavat loukata.
Vierailija kirjoitti:
Tässäkin mitä komein ja kiltin näköinen mies
https://scroll.in/reel/911365/beyond-ted-bundy-40-titles-to-prove-that-…
Ted Bundy ei ollut kiltin näköinen. Ilmeisesti naiset on sokeita pahuudelle.
Sori vaan mutta miehet eivät kieroile selän takana. Se on naisten ominaisuus.