Aivosumu ja väsymys, sanantapailu ja huono muisti.. ikää vasta 30. Ms-tauti suljettiin tutkimuksilla pois..
Kommentit (24)
Onko sulla ollut covid? Onko sulla joku ad? Saatat myös olla ylirasittunut ja voi olla myös tulehdus. Onko ollut jotain influenssaa?
Vierailija kirjoitti:
Onko sulla ollut covid? Onko sulla joku ad? Saatat myös olla ylirasittunut ja voi olla myös tulehdus. Onko ollut jotain influenssaa?
Ei ole ollut c-19. Add:tä on epäilty mutta ei vahvistettu koskaan.
Burn out tai bored out.
Lisää liikuntaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koronarokote aiheutti minulle tuollaiset oireet. Ei ole täydellisesti palautunut vaikka viimeisestä rokotteesta on yli puoli vuotta.
Höpöhöpö.Todennäköisesti sulla on ollut oireeton korona samaan aikaan.
Koronatestien perusteella ei ollut koronaa. Koronan sairastin jo vuosi ennen rokotteita. Oireet alkoivat heti 2. rokotteen jälkeen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On sulla voinut olla korona. Oireet täsmäisivät long covidiin.Toki myös alhaiseen ferritiiniin ja kilpirauhasen vajaatoimintaan. Kannattaa otattaa testit labrassa ja toivoa että syynä on tyroksiinin tai raudanpuute LC:n sijaan.
Kilpirauhasen vajaatoiminta, testaa arvosi
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koronarokote aiheutti minulle tuollaiset oireet. Ei ole täydellisesti palautunut vaikka viimeisestä rokotteesta on yli puoli vuotta.
Höpöhöpö.Todennäköisesti sulla on ollut oireeton korona samaan aikaan.
Olen eri, mutta koronrokotteen on vahvistettu aiheuttavan joillekin neurologisia häiriöitä. Miksi tätäkin rokotehaittaa pitää vähätellä?
Jep, mulle tuli mustapekka.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On sulla voinut olla korona. Oireet täsmäisivät long covidiin.Toki myös alhaiseen ferritiiniin ja kilpirauhasen vajaatoimintaan. Kannattaa otattaa testit labrassa ja toivoa että syynä on tyroksiinin tai raudanpuute LC:n sijaan.
Kaikki testattu. Ferritiini ok. Kilppari ok. Vitamiinit ok. Ei covidia.
Todella tyypilliset long covid -oireet. Liity facebookin Koronaviruksen saaneet ja oireilevat,niin löydät kohtalotovereita ja saat vertaistukea ja tietoa ja linkkejä uusimpiin tutkimuksiin.
Voisi olla ihan perinteinen uupumus.
Paha arvailla muuta, kun en lääkäri ole.
En sano, että sinulla on sama tilanne, mutta itsellä oli tuon tyylisiä oireita pahimpina masennusaikoina. Varsinkin se sanojen hukkuminen oli ihan kauheaa.
Onko oireet 24/7 vai vaihtelevatko ne?
Vierailija kirjoitti:
En sano, että sinulla on sama tilanne, mutta itsellä oli tuon tyylisiä oireita pahimpina masennusaikoina. Varsinkin se sanojen hukkuminen oli ihan kauheaa.
Mikä paransi sinut?
Kännykkäriippuvuus. Tuijotatko jatkuvasti "valmista" ohjelmaa tylsänä? Kokeile lähteä ulos lenkille tunniksi ilman puhelinta. Et voi olla niin tärkeä ihminen, ettet voi olla tavoittamattomissa tuntia.
Mulle sisäilma (hometta) aiheutti tuollaisia. Näin jopa kaksoiskuvaa, sain sahalaitakohtauksen. Ja tuli ihottumaa, kaksi keuhkoputken tulehdusta vuoden sisään jne... Joillekin tule vain aivosumua ja tuollaisia homeesta. Onko mahdollista että se olisi syy sullakin? Kaikki oireet lopulta loppuivat kun muutin sisäilmapuhtaaseen asuntoon ja pääsin irtaimesta eroon.
B-vitamiinin puute? Ferritiini ei riitä, että on se 30 vaan se pitää olla 100 tai yli. Itsellä oli 17 ja samanlaiset oireet. Hb oli huvä, 142. Vasta rautainfuusion jälkeen oireet alkaneet helpottaa.
Korona