Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Jos kävelee nyt uimahalliin...

Vierailija
26.07.2022 |

... ja ostaa lipun, menee pukukoppiin, riisuu vaatteet ja sieltä suihkuun, niin minkälaista karvoitustyyliä tulee eniten naisten suihkutiloissa vastaan?

Miesten puolella tuli tosi paljon karvatonta vastaan, kun kävin vähän aikaa sitten, mutta mietin mikä tilanne naisten puolella?

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
26.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Reunoilta siistittyä karvoitusta. Ainakin Oulussa. Posliineja aika vähän.

Vierailija
2/12 |
27.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miesten karvattomuus on vähän säälittävää minusta. Siinähän on 90% kyse siitä, että karvat poistamalla kalu näyttää edes vähän isommalta. Itse siistin jonkin verran, mutta en halua letkuani esitellä tarkoituksella.

Naisten kohdalla minulle on yhdentekevää yleensä onko posliina vai pöheikköä. Ihan muut asiat, tulee helposti mieleen 50 yksityiskohtaa, jotka merkkaavat enemmän kuin karvaton häpy. Miehet jotka muutenkaan millään tasolla oudoksuvat terveen naisen pillun nuolemista, ovat lähtökohtaisesti eimiehiä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
27.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miesten karvattomuus on vähän säälittävää minusta. Siinähän on 90% kyse siitä, että karvat poistamalla kalu näyttää edes vähän isommalta. Itse siistin jonkin verran, mutta en halua letkuani esitellä tarkoituksella.

Naisten kohdalla minulle on yhdentekevää yleensä onko posliina vai pöheikköä. Ihan muut asiat, tulee helposti mieleen 50 yksityiskohtaa, jotka merkkaavat enemmän kuin karvaton häpy. Miehet jotka muutenkaan millään tasolla oudoksuvat terveen naisen pillun nuolemista, ovat lähtökohtaisesti eimiehiä.

Hirvee raivoominen päällä.

Vierailija
4/12 |
27.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pillunnuolijat ovat pääsääntöisesti esimiehiä.

Nyhveröt alaiset ovat kullinlutkuttajia.

Vierailija
5/12 |
28.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No miksi sitten monet isokaluiset ovat posliineja? Eihän heillä olisi mitään tarvetta siihen, jos kyse olisi vain siitä että kalu näyttäisi vähän isommalta? Kuntosalien pukukopeissa tulee vaikka kuinka paljon vastaan posliinimiehiä, joilla on oikeasti iso.

Ihan höpöhöpöä tuo, että kyse olisi vain koosta. Itse ainakin ajelen posliiniksi sen takia, koska se näyttää ja tuntuu hyvältä. Omasta mielestäni siis. Mutta oma mielipide ratkaisee kun omasta vehkeestä kyse.

Vierailija
6/12 |
28.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No miksi sitten monet isokaluiset ovat posliineja? Eihän heillä olisi mitään tarvetta siihen, jos kyse olisi vain siitä että kalu näyttäisi vähän isommalta? Kuntosalien pukukopeissa tulee vaikka kuinka paljon vastaan posliinimiehiä, joilla on oikeasti iso.

Ihan höpöhöpöä tuo, että kyse olisi vain koosta. Itse ainakin ajelen posliiniksi sen takia, koska se näyttää ja tuntuu hyvältä. Omasta mielestäni siis. Mutta oma mielipide ratkaisee kun omasta vehkeestä kyse.

Kukin tehköön kuinka parhaaksi näkee, mutta kyllä paljaaksi ajellusta kullista tulee mieleen pikkupoika, oli minkämittainen letku tahansa.

Vierailija
7/12 |
28.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kukin tehköön kuinka parhaaksi näkee, mutta kyllä paljaaksi ajellusta kullista tulee mieleen pikkupoika, oli minkämittainen letku tahansa.

No eipähän tule, mutta posliineja viivapilluja on lapsilla sekä tyhmillä tädeillä.

Vierailija
8/12 |
30.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö noi karvattomat miehet ovat gaytä??

Vierailija
9/12 |
30.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö noi karvattomat miehet ovat gaytä??

Joo me ollaan kaikki täysiä homoja karvattomana.

Vierailija
10/12 |
31.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosimies tee mitään ajoja ei tehty urheilun kultaisella 70luvullakaan.

Vierailija
11/12 |
06.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
12/12 |
07.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

https://thumb-p6.xhcdn.com/a/wCu2eIgbXJak3MAillfTqA/000/096/687/596_100… Tää on naisten yleisin häpykampaus

Olipa tosi hauska juttu. Wow. Oletko jo yli 13-vuotias?

Otsikon kysymykseen sanoisin, että en käy uimahalleissa, mutta ainakin espoolaisilla kuntosaleilla posliini on suosituin tyyli. Tosin aika moni ei kyllä käy suihkussa salilla, joten voihan se olla, ettei se oikeasti olekaan.