Minkälaisia ovat venäläiset businessmiehet?
Olen vähän ihastunut sellaiseen huippujohtajaan. Onko kenelläkään venäläisestä miehestä mitään näppituntumaa
Kommentit (6)
Keskityhän tutustumiseen ja tee omat johtopäätökset äläkä kysele listalla näin typeriä.
Hän on tosi korkealle koulutettu huippujohtaja, mutta kun en tunne ollenkaan häntä, niin ajattelin, että jos venäläiset nyt yleensä ovat vähän machoja, että olisiko joka oksalla joku misu
minua ei kiinnosta, että sinua ei kiinnosta. Minua kiinnostaa hurmurini, keskityn häneen...
Oikeasti, tutustu siihen mieheen silmät ja korvat auki niin sitten tiedät mitä on miehiään. Mutta jos tulee ikävä kokemus, niin älä ala yleistämään!
Vierailija:
Oikeasti, tutustu siihen mieheen silmät ja korvat auki niin sitten tiedät mitä on miehiään. Mutta jos tulee ikävä kokemus, niin älä ala yleistämään!
Siis työn kautta tutustuin. Kaikin puolin ihanan miehekkäitä ovat, venäläiset miehet, käsittelevät naista kuin kukkaa kämmenellä, todella ihanat käytöstavat ja ritarilliset piirteet. Ja kaiken lisäksi suunnattoman upeita miehiä fyysisesti
minua liehittelee yksi sellainen, olen ihan vähän lääpälläni häneen