Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitenhän yleistä on olla katkera siitä ettei käynyt yliopistoa tai edes lukiota

Vierailija
26.07.2022 |

Onko tullut tätä vastaan koskaan?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
26.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen katkera siitä etten ole käynyt lukiota. Olisin tarvinnut vanhempieni tukea tuossa nivelvaiheessa, mutta olivat täysin välinpitämättömiä minua kohtaan, hädintuskin puhuivat minulle. Kai minä sitten olin niin hankala lapsi etten ansainnut sitä.

Vierailija
2/5 |
26.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa opiskella nuorena. Ei tarvitse sitten keski-iässä ja siitä eteenpäin tuntea alemmuutta ketään koulutettua kohtaan. Tätä on nimittäin tullut vastaan. Ja paljon onkin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
26.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iltalukioon vaan, jos on jäänyt vaivaamaan. Itse kävin aikuisena ja mun kanssa samaan aikaan kirjoitti nainen, joka oli yli 60 vuotias.

Vierailija
4/5 |
26.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enemmän siitä että ei tuettu että opettaja ei tukenut vaan ihan päinvastoin. Muutenkaan täällä ei valitettavasti oikeutta opiskella eikä minkäänlaista koulurauhaa. Syrjäyttäminen täällä tarkoituksena niin eihän siinäkään mitään järkeä ja syrjäyttämällä ja yksin jättämällä pitäisi muka olla osana yhteiskuntaa. Kertoo paljon tästä yhteiskunnasta.

Vierailija
5/5 |
26.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kannata katkeroitua. Meillä oli iltalukiossa ainakin todella motivoituneet opettajat. Halusivat, että me opimme. Suosittelen.