Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Yliopiston eka vuosi kysymyksiä!

Vierailija
26.07.2022 |

Minkälainen viikko-ohjelma sinulla oli aloitettuasi kielten opinnot? Menivätkö suoritettavat kurssit päällekkäin? Oliko riittävästi tunteja? Entä jouduitko heti kättelyssä kääntämään ylivaikeita tekstejä ilman sanakirjaa?

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
26.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En muista kauheasti viikko-ohjelmasta, mutta vastaan kun kuitenkin kieliä olen opiskellut. Älä stressaa, kaikki tulee menemään hyvin. Jos olet yhtään kuin minä, tulet olemaan jouluna hermoromahduksen partaalla, mutta ekan vuoden jälkeen helpottaa, lupaan sen! Tsemppiä kovasti, hyvin se menee.

Vierailija
2/12 |
26.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan vituiksi tulee menemään aivan kaikki. Muista ryypätä kuin viimeistä päivää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
26.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aivan vituiksi tulee menemään aivan kaikki. Muista ryypätä kuin viimeistä päivää.

Ja uusi mielialalääkkeiden reseptit riittävän ajoissa.

Vierailija
4/12 |
26.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

viikko-ohjelma?

Eikö opiskelijat enää itse valitse ja osallistulle kursseille? Ei minulla ainakaan luonnontieteellisessä ollut mitään ohjelmaa, vaan kerrottiin, mitkä kaikki kuulivat kandiin ja mitkä maisteriin ja minun piti se oma ohjelmani rakentaa näiden tietojen varassa katsoen milloin mikäkin kurssi järjestetään. Totta kai osa meni päällekkäin ja labratyör meni kaikkien päälle, koska pakolline. osallistuminen.

Miten voi valmistua yliopistosta ilman, että kykenee tai edes vaaditaan suunnittelemaan edes omaa osallistumistaan luentoihin??

Vierailija
5/12 |
26.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

viikko-ohjelma?

Eikö opiskelijat enää itse valitse ja osallistulle kursseille? Ei minulla ainakaan luonnontieteellisessä ollut mitään ohjelmaa, vaan kerrottiin, mitkä kaikki kuulivat kandiin ja mitkä maisteriin ja minun piti se oma ohjelmani rakentaa näiden tietojen varassa katsoen milloin mikäkin kurssi järjestetään. Totta kai osa meni päällekkäin ja labratyör meni kaikkien päälle, koska pakolline. osallistuminen.

Miten voi valmistua yliopistosta ilman, että kykenee tai edes vaaditaan suunnittelemaan edes omaa osallistumistaan luentoihin??

Olipas ystävällinen akateemista valmiutta osoittava vastaus. Ehkä aloittaja tarkoittikin, minkälaisen viikko-ohjelman olit suunnitellut itsellesi, minä en ainakaan huomannut, että hän kysyi sinulle ANNETUSTA ohjelmasta.

Miten itse valmistuit yliopistosta?

Vierailija
6/12 |
26.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En muista kauheasti viikko-ohjelmasta, mutta vastaan kun kuitenkin kieliä olen opiskellut. Älä stressaa, kaikki tulee menemään hyvin. Jos olet yhtään kuin minä, tulet olemaan jouluna hermoromahduksen partaalla, mutta ekan vuoden jälkeen helpottaa, lupaan sen! Tsemppiä kovasti, hyvin se menee.

Olen ap. Pääsin opiskelemaan yhtä kieltä yliopistoon. Kurssit menivät niin pahasti päällekkäin, että minulle tuli vain muutama tunti osallistumista viikossa!

Vierailija
7/12 |
26.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

viikko-ohjelma?

No ei pysty, kun kaikki, mitä pitää suorittaa, on päällekkäin. Muutama hassu tunti viikossa osallistumista ja loput ihan vaan olemista. - Olisiko siellä ollut jokin taho, johon olisi voinut huomauttaa asiasta tai saada neuvontaa tilanteeseen?

Vierailija
8/12 |
26.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulet sairastumaan masennukseen ja ahditukseen jos pitää asioita kysellä tältä palstalta.

Vierailija
9/12 |
26.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kutsutaanko kiltitkin pojat yleensä bileisiin 🥺

Vierailija
10/12 |
26.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensimmäisiä kysymyksiä on yleensä, että osaatko lukea.

Vierailija
11/12 |
26.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Join koko opiskeluajan ja valmistuin vitosilla kahdessa vuodessa maisteriksi. Se oli vielä sitä aikaa kun ei päässyt läpi naamaa näyttämällä vaan piti osatakin jotain. Nykyään pullamössöt ruikuttaa ja pitäisi antaa siimaa että saa mössö edes sen ykkösen.

Vierailija
12/12 |
26.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kutsutaanko kiltitkin pojat yleensä bileisiin 🥺

Huoh! Bileet ovat opiskelijajärjesöjen tapahtumia, joihin päästäkseen pitää OSTAA LIPPU

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän kolme