Mistä yleensä huomaat, että mies on Sinuun ihastunut?
Kommentit (14)
Aina joku toinen on joutunut sen mulle rautalangasta vääntämään.
Olen sellainen, että hymyilen paljon ja juttelen kaikkien kanssa. Joten jos muut tekee mulle samoin niin en kyllä sitä osaa mieltää ihastumiseksi. Tosin usein sellaiset miehet ovat sitten ollet minuun ihastuneita.
Viime kerralla, kun eräs ihastui minuun niin hän kehui minua, laitteli viestejä, jutteli paljon jne. Minä pidin sitä pelkkänä kaverillisuutena, kunnes yhteinen ystävämme sanoi, että etkö tajua sehän on suhun ihan lämässä! En uskonut silloinkaan, kunnes sitten alkoi tulla treffi kutsuja jne. ja tajusin, että tosiaan jätkä on lätkässä muhun.
Tämä (miespuolinen kaveri hänkin) joka sanoi, että et sä tosiaan tajua että joku on ihastunu suhun niin hän myös tekstaili mulle paljon ja "kullitteli" ja kehui mua. Hän mm. laittoi viestin, että muhun on mahdoton olla ihastumatta, että olen niin ihana ja hyväsydäminen tyyppi!
En sitten tiiä oliko tuokin kaveri ihastunu muhun sillä sen selvemmin hän ei rautalankaa mulle vääntäny. Enkä asiasta selvää sit ottanu, vähän jäin miettiin, että olikohan hän mahdollisesti kiinnostunu musta...?
[mitä jos joskus on vakava, mutta keskustelun kuluessa alkaa pilkettä tulla? usein pilke silmissä alusta asti
Kyllä minä sellaisen pilkkeen tulkitsen jonkinasteiseksi ihastumiseksi. Se ei välttämättä ole mitään vakavaa, vaan voi olla myös vipinää, vetovoimaa - jonka ei ole tarkoituskaan johtaa enempään. Miten vain: jostain se minusta kertoo. Poikkeuksena ovat vilkkusilmät, jotka flirttailevat kaikille ihan tavan vuoksi.
Töissä olisi yksi ihan ok tyyppi. Ollaan tunnettu vasta muutama päivä ja kiinnostaisi tutustua ehkä lähemmin. Kyllä se katselee pitkään, tuo mulle juotavaa ilman pyytämistä, ja selittää maailman tylsimpiä ja sekavimpia juttuja, mutta toisaaltaan sitten kun rauhoituu niin ymmärretään toisiamme. Ollaan hyvin samanlaisia pohjimmiltaan. Mistä sen sitten tietää koska se on koukussa?
Samoin ne pitää silmiä monesti auki ja joskus ne myös PUHUU. Ja sit ne joskus puhuu mullekkin.
Mä olen huomannut, että ne on ihan joka ikinen muhun suunnattoman ihastuneita!
odotan hetken, hengitän syvään ja kohtaus menee ohi.
mutta neutraalin oloisesti - niin odottaisit toisen naisen lähestyvän, niin ajattelen hänen haluavan vain ystävyyttä.
Ihastumista (isoa tai pientä) taas epäilen, jos edellämainittujen "oireiden" lisäksi tai niistä huolimatta miehen katseessa on pilkettä, jota ei tavallisissa kaverisuhteissa ole.
Kyllä tällaiset asiat huomaa, jos on sosiaalista herkkyyttä.
mutta neutraalin oloisesti - niin odottaisit toisen naisen lähestyvän, niin ajattelen hänen haluavan vain ystävyyttä.
Ihastumista (isoa tai pientä) taas epäilen, jos edellämainittujen "oireiden" lisäksi tai niistä huolimatta miehen katseessa on pilkettä, jota ei tavallisissa kaverisuhteissa ole.
Kyllä tällaiset asiat huomaa, jos on sosiaalista herkkyyttä.
mitä jos joskus on vakava, mutta keskustelun kuluessa alkaa pilkettä tulla? usein pilke silmissä alusta asti
Mutta sitä vaistoa pitää osata oikeasti kuunnella, eikä vain uskotella itselle, että kyllä tuo on ihastunut, kun minäkin sitä niin toivon.
Menee sanat solmuun keskusteltaessa. Välttelevä katse jne.
päätellä että joku olisi minuun ihastunut.
Minun mielestäni sen tietää siitä, että mies katsoo silmiin ja hymyilee salaperäisesti kuin haluaisi sanoa jotain muttei sanokaan. Ja se että pyrkii juttusille ja keskustelun aiheet sivuavat seurustelua, treffeillä käymistä tai vastaavaa aihetta.
Pelkkä tuijottaminen voi ihan hyvin tarkoittaa sitä että mies on omissa ajatuksissaan enkä minä välttämättä ole niissä ajatuksissa.
Miten erotatte sen jos esim. miespuolinen työkaveri haluaa olla ystävänne? Siis sen sijaan että hän tuntisi jonkinlaista vetoa sinuun eli olisi ihastunut?
ei pelkästään se että katsoo, vaan miten katsoo.
Silmiin, tai oikeastaan sieluun. Hellästi, viipyillen.
Aina ne joutuneet sen mulle ihan suoraan sanomaan. Muutamaan otteeseen olen ollut tilanteesta todella yllättynyt, en siis ole osannut odottaa mitään sellaista. (Esim. erään ystäväni mies tunnusti ihastuneensa minuun, mä olin pitänyt tätä miestä vain kaverina, en edes ystävänä)