Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nainen imetkö miehesi nännejä

Toni 29
26.07.2022 |

esileikissä tai seksin aikana ja jos et niin miksi et?

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
26.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Exän nännejä imin, hän piti siitä. Nykyinen ei oikein tykkää, joten en tee sitä.

Vierailija
2/17 |
26.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kumpa oma naiseni imisi useimminkin koska on todella kiihottavaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
26.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veikkaisin ei syyksi sen että usein niissä on karvoja,samoin kun kiveksissäkin eikä siten tunnu mukavalta suussa. No samahan ei päde sitten naiseen joka haluaa suuseksiä, mutta se alapään siistiminen ei kuulu siihen haluun.

Vierailija
4/17 |
26.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset voisivat vaikka testata tätä. Veikkaan että kovin moni mies ei tykkäisi siitä....

Vierailija
5/17 |
26.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naiset voisivat vaikka testata tätä. Veikkaan että kovin moni mies ei tykkäisi siitä....

Mä ainakin tykkään. Tuntuu, että nänneistä menee suoraan jotkut hermot kiveksiin. Naisenikin tietää, että tykkään siitä ja hyväilee mielellään kielellä tai kostutetulla sormella niitä seksin aikana.

Vierailija
6/17 |
26.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko naisia jotka eivät vaan tykkää tehdä noin?

Vierailija
7/17 |
26.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Veikkaisin ei syyksi sen että usein niissä on karvoja,samoin kun kiveksissäkin eikä siten tunnu mukavalta suussa. No samahan ei päde sitten naiseen joka haluaa suuseksiä, mutta se alapään siistiminen ei kuulu siihen haluun.

Onko naiset noin vieraantuneita siitä mitä luonnollinen mies on, että rintakarvatkin häiritsevät?

Vierailija
8/17 |
26.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies ei anna koskea nänneihin.

Vierailija
9/17 |
26.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä imeskelen, suutelen ja hiplaan mieheni nännejä. Mies ei kiellä, mutta ei kyllä kiemurtelekaan. Ei vastaa kun kysyn tykkäätkö. No saa silti osana hellimistä!

Vierailija
10/17 |
26.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä imeskelen, suutelen ja hiplaan mieheni nännejä. Mies ei kiellä, mutta ei kyllä kiemurtelekaan. Ei vastaa kun kysyn tykkäätkö. No saa silti osana hellimistä!

Tuntuuko se sinusta yhtään lesbo touhulta?

Vierailija
11/17 |
26.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei halua, joten en tee. Kysytty on.

Vierailija
12/17 |
26.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei, koska rakastelen mieheni kanssa enkä ole lesbo. Miksi tuntuisi? Nännit voi olla myös miehillä erogeeninen vyöhyke. Itse olen erityisen herkkä tuon alueen kosketukselle.

Vierailija
13/17 |
26.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei, koska rakastelen mieheni kanssa enkä ole lesbo. Miksi tuntuisi? Nännit voi olla myös miehillä erogeeninen vyöhyke. Itse olen erityisen herkkä tuon alueen kosketukselle.

Onko miehen nännit seksikkäät/himottavat?

Vierailija
14/17 |
26.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihana vaimoni hiplaa nännejäni ja se voimistaa erektiotani.

Vierailija
15/17 |
26.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko miehen nännit seksikkäät/himottavat?

On, koska ne ovat mieheni nännit ja himoitsen häntä. Ja kyllä hänen nännin päät kovettuvat kun on kiihottunut.

Vierailija
16/17 |
27.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mies pitää siitä, niin kyllä. Millä tahansa tavalla miehen saa kiihottumaan lisää ja ehkä vähän yllätettyä, sen teen.

Vierailija
17/17 |
28.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se tuntuu minusta tosi hyvältä, niin kuin laajemminkin ottaen rinnan/kaulan hyväily ja suutelu. On ihanaa, kun nainen avaa kauluspaidan napit yksi kerrallaan ja pujottaa käden paidan sisälle. Minun kohdallani nännien hyväilyssä on selvä erogeeninen ulottuvuus, ne ovat hyvin pienet ja kiinteät ja menevät kuin kananlihalle, kun niitä koskettelee, ja samalla tietysti kalu jähmettyy kivikovaksi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän yksi