Onko normaalia, että 9v ei kestä mainoskatkoa selaamatta somea sillä aikaa?
Ja joo, meillä on vielä "vanhanaikainen" Tv josta seuraamme tiettyjä sarjoja ja ohjelmia perheen kanssa. Heti kun tulee mainoskatko, tyttö kaivaa puhelimen esiin ja alkaa selata tiktokkia, instaa ym. Minä mielelläni keskustelisimme katsomme ohjelman juonesta mutta saan vastaukseksi "mmmm" Tai "häh, sanoiksä jotain"
Kommentit (53)
Tjaah, mulla on 54-vuotias mies joka ei kestä mainoskatkoja. Sitten lähdetään muille kanaville, ja lopulta palataan kun ohjelmaa on jo hyvässä lykyssä jatkunut jonkin aikaa.
Vissiin sitä ottaa päähän kun en katso enää mitään jos se on paikalla, kun selaan vain nettiä.
Ihmisten keskittymiskyky tuntuu huononevan kokoajan. Lapsista huomaa, että 2-2,5 tunnin elokuvaan keskittyminen on jo vaikeaa.
Vierailija kirjoitti:
Tjaah, mulla on 54-vuotias mies joka ei kestä mainoskatkoja. Sitten lähdetään muille kanaville, ja lopulta palataan kun ohjelmaa on jo hyvässä lykyssä jatkunut jonkin aikaa.
Vissiin sitä ottaa päähän kun en katso enää mitään jos se on paikalla, kun selaan vain nettiä.
Oon ihan samanlainen. Tai meen someen tai teen kotitöitä mainoskatkojen ajan. Tekisivät parempia mainoksia!
N53
Nuorten aivot käyvät nopeammassa tahdissa, joten mainostauotkin tuntuvat heistä pidemmiltä.
Katsokaapa itse vanhoja elokuvia tai sarjoja, kyllä ovat puuduttavan hitaita.
Ne on pakko katsoa vähintään 1,5-kertaisella nopeudella, ettei nukahda.
Maailma ja ihmiset nopeutuvat, niin se vain menee.
Aikuiset tekevät ihan samaa, pienikin väli tai tauko jossain tekemisessä niin heti on naama kiinni luurissa.
En mäkään kestä. Miksi niitä mainoksia pitäisi katsoa?
Vierailija kirjoitti:
Ihmisten keskittymiskyky tuntuu huononevan kokoajan. Lapsista huomaa, että 2-2,5 tunnin elokuvaan keskittyminen on jo vaikeaa.
Huolestuisin, jos lapseni katsoisi mainoksia telkkarista. Oliko vielä muuta?
Mainoskatkoja. 😂 Normaaleilla ihmisillä on suoratoistot.
9-vuotias somessa ei ole missään tilanteessa normaalia.
Kanava vaihtuu heti kun mainokset alkaa. Tai sitten menen keittiöön, vessaan tai tupakalle.
M
Odotahan vain syksyä, alkaa Wilma paukkuu
No en mä kestänyt mainoskatkoja 25 vuotta sittenkään että ei sillä nyt nykyajan tai kännykän tai minkään adhdn kanssa ole mitään tekemistä :D
Mutta en tiedä miksi 9v on somessa?
Vierailija kirjoitti:
Mutta pitääkö niihin mainoskatkoihin pystyä keskittymään? Minäkin olen jo lapsesta asti käyttänyt tilaisuuden tehdä jotain muuta mainosten ajan. Kuka niitä nyt pystyy katsomaan ilman että stressitaso eri syistä nousee?
Mieluummin minäkin selaan vaikka puhelinta kuin katson ja kuuntelen mainoksia, jos joskus satun sellaista katsomaan, että mainoksia tulee. JA olen yli 30. En vain jaksa mainoksia.
Eli Ap kysymys - mikä niissä mainoksissa on niin huippua että niitä pitäisi ihmisen väkisin katsoa?
No mikä nyt on normaalia.... Eihän ihmiset voi olla leffassakaan räplimättä puhelimiaan.
Vierailija kirjoitti:
No mikä nyt on normaalia.... Eihän ihmiset voi olla leffassakaan räplimättä puhelimiaan.
Tekeekö se sinusta normaalia tilanteesta? Miten tällaiset ihmiset pystyvät työntekoon, jossa pitää keskittyä ja toimia pitkäjänteisesti tai odottaa vuoroaan (esim. palaverit)?
Samanlaista toimintaa, kun yksi yrittäjä kommentoi haastatteluun kutsuttuja, kun valiteltiin sitä, että nuorten on vaikea saada töitä. Yksi ei vastannut puhelimeen vaan laittoi viestin takas Mitä asiaa? Toinen lampsii myöhässä haastatteluun. Kolmas ei esittele itseään vaan sanoo vain Moi
Vierailija kirjoitti:
Ei ole. Puhelin pois kunnes keskittyy muuhunkin.
Niinku mainoksiin? :DDD
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tekeekö se sinusta normaalia tilanteesta? Miten tällaiset ihmiset pystyvät työntekoon, jossa pitää keskittyä ja toimia pitkäjänteisesti tai odottaa vuoroaan (esim. palaverit)?
Samanlaista toimintaa, kun yksi yrittäjä kommentoi haastatteluun kutsuttuja, kun valiteltiin sitä, että nuorten on vaikea saada töitä. Yksi ei vastannut puhelimeen vaan laittoi viestin takas Mitä asiaa? Toinen lampsii myöhässä haastatteluun. Kolmas ei esittele itseään vaan sanoo vain Moi
En ole ikinä katsonut mainoksia telkkarista. En haluaisi työkaveriksikaan niin yksinkertaisia ihmisiä, jotka tuijottavat mainoksia mainostauoilla. Jos ei parempaa tekemistä tauon aikana keksi, päässä viiraa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En olisi malttanut olla vastaamatta tuohon "Mitä asiaa?" viestiin, että "Olisin pyytänyt sinua työhaastatteluun, mutta sinua ei kiinnostanut vastata puhelimeen. Ikävä kyllä enää en voi sinua harkita edes haastatteluun. Ystävällisin terveisin X"
Ei ole. Puhelin pois kunnes keskittyy muuhunkin.