Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi paksut reidet viehättää joitain miehiä

Vierailija
26.07.2022 |

Itsellä paksut reidet ja selluliittia löytyy. Silti useammalta mieheltä kuullut kuinka kuolaavat mun reisiä.

Kommentit (40)

Vierailija
1/40 |
26.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En osaa sanoa. Itseäni kiinnostaa vain hoikat reidet.

Vierailija
2/40 |
26.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En voi ymmärtää miksi näin on.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/40 |
26.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En osaa sanoa. Itseäni kiinnostaa vain hoikat reidet.

Sama täällä, isot reidet on todellinen turnOff.

Vierailija
4/40 |
26.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laihat/ yli hoikat reidet on vaan epäkiihottavat. Toki ei nyt selluliittia tarvi olla

Vierailija
5/40 |
26.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisaalta jos mies on sinusta muuten kiinnostunut, niin hänhän voi kehua sinussa mitävain riippumatta onko hän tuosta oikeasti miten innoissaan.

Vierailija
6/40 |
26.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siksi, että kaikki ihmiset eivät pidä samoista asioista.

Vierailija
7/40 |
26.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lihaksikaat reidet kiitos.

Vierailija
8/40 |
26.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tämä psykologian vai sosiologian tutkimuksen aiheena?

Vierailija
9/40 |
26.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei tod kiinnosta, hyi hyi etovaa.

Vierailija
10/40 |
26.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

pyöreät reidet ja luonnollisen muhku peppu kuuluu yhteen. Siitä yhdistelmästä olen huomannut miesten tykkäävän.

Vierailija
11/40 |
26.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä väliä? Tykätköön kukin sellaisista reisistä kuin tykkää

Vierailija
12/40 |
26.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

minulla on reiteivät reidet, olen nainen ja olen vähän ihastunut mieheen jolla on aika tikkujalat.

onkohan meillä mitään toivoa suhteesta?

Vierailija
13/40 |
26.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toisaalta jos mies on sinusta muuten kiinnostunut, niin hänhän voi kehua sinussa mitävain riippumatta onko hän tuosta oikeasti miten innoissaan.

Mulla on aika paljon miespuolisia kavereita ja heistä on useampikin kehunut mun reisiä ja yleensäkin ovat kuolanneet paksuja reisiä. Eli ei pelkästään siksi, että olisivat musta kiinnostuneita, vaan yleensäkin paksut reidet ovat heistä kiihottavat ja osa myös sanonut, että selluliitti on heille turn on.

Ap

Vierailija
14/40 |
26.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla on aika paljon miespuolisia kavereita ja heistä on useampikin kehunut mun reisiä ja yleensäkin ovat kuolanneet paksuja reisiä. Eli ei pelkästään siksi, että olisivat musta kiinnostuneita, vaan yleensäkin paksut reidet ovat heistä kiihottavat ja osa myös sanonut, että selluliitti on heille turn on.

Ap

Ihmiset tykkäävät erilaisista jutuista. Miehetkään eivät ole yhden yhtenäisen parviälyn muodostama joukko.

Vierailija
15/40 |
26.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen heteronainen ja mun on kyllä helppo ymmärtää, onhan ne naiselliset. Itsekin haluaisin sellaiset mutta ei ole mahdolliset näillä geeneillä.

Vierailija
16/40 |
26.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen heteronainen ja mun on kyllä helppo ymmärtää, onhan ne naiselliset. Itsekin haluaisin sellaiset mutta ei ole mahdolliset näillä geeneillä.

Höpöhöpö. Kyykkyä kovilla painoilla ja prässiä niin varmasti kasvaa.

Vierailija
17/40 |
26.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu, kyllähän sitä nuorena sai ihailua. Minussa myös on ihailtu paksuja reisiä, pyöreää peppua ja melko isoja rintoja (c-kuppi). Nuorena oli hoikka vyötärö ja välillä oli vaikeaa löytää farkkuja, joissa vyötärön kohta ei olisi ollut löysä. Jos vyötärö oli sopiva, usein reisistä tai pepusta puristi. Minun mallinen nainen ei voi käyttää matalia farkkuja, koska pyllyvako pilkottaa, jos vähän kumartuu.

Nyt 45-vuotiaana vyötärö ei ole enää hoikka. Kolmen lapsen myötä litteä vatsa katosi ja muutenkin vyötärön malli muuttui. Onhan niitä rasvaimuja ja ihon kiristyksiä, mutta ei viitsi vaivautua.

Vierailija
18/40 |
26.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimo on salimimmi ja jalat on lyhyet pötkylät. Upeat mun mieleen. Peppu myös lihaksikas.

Vierailija
19/40 |
26.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Etkö pidä ahdisteluna sitä, jos miespuoleiset kaverisi kehuvat reisiäsi, etenkin kun ovat samalla kiinnostuneita sinusta ja esiinneellistävät sinut kiihottuessaa reisistäsi? Juurihan olemme saanneet monta ulostuloa lukea, kun miehet seksualisoi naiset..-

Vierailija
20/40 |
26.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pulleat reidet kertovat imetyskyvystä. Ei tietenkään kokovartalolihavuus vaan juuri kurvikas, naisellinen muoto. Perusbiologiaa, vahva voima.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi neljä