Valo deittipalvelu.
Kristillinen deittipalvelu Valo.Onko mitään kokemusta tästä?
Kommentit (30)
Mietin myös kokeilemista, mutta en ole saanut aikaiseksi. Ilmeisesti ainakin jonkun verran on käyttäjiä?
M35
Kyll mää vanhaäijä viel Valost aka löyrä iha varmast.
Minusta on hyvä että uskovilla on oma palvelu. Löytävät kaltaistaan seuraa eivätkä ole häiritsemässä normaaleja ihmisiä muissa palveluissa.
Nimimerkki Kahdesti uskovaisen kanssa treffeillä, mielummin otan myrkkyä kuin tapaan kolmannen sellaisen
Ensin rukoillaan, sitten pääsee tuuppoomaan. Semmoinen on valon meininki. Ja lopuksi rukoillaan.
Vierailija kirjoitti:
Minusta on hyvä että uskovilla on oma palvelu. Löytävät kaltaistaan seuraa eivätkä ole häiritsemässä normaaleja ihmisiä muissa palveluissa.
Nimimerkki Kahdesti uskovaisen kanssa treffeillä, mielummin otan myrkkyä kuin tapaan kolmannen sellaisen
Saitko käännytystä valistusta ja kirjallisuutta?
Vierailija kirjoitti:
Huijaussivusto
Millä tavoin?
Vierailija kirjoitti:
Kieltäytyikö esiaviollisesta vai mikä vika?
Vierailija kirjoitti:
Onnistut hämmästyttävällä tavalla niputtamaan kaikki uskovaisien olevan samanlaisia. - Vaikka itse olen uskovainen, niin esimerkiksi minulla ja julkisuudessa tunnetulla pitkäaikaisella kansanedustajalla ja ministerinäkin useaan otteseen toimineella Päivi Räsäsellä (KD) on varmasti useampikin uskon asia, josta emme ole täysin smaa mieltä.
Viime aikoina Valo deittipalvelusta on ollut melko paljon keskustelua, tälläkin palstalla. Itse otin aikalisän sinne itseni likoon laittamisessa juuri siksi, että alkoi tuntua sille, että tuo "uskovaisuus" leima alkoi vähän tökkiä. - Uskovaisuus on osa minua mutta koen ja tunnen olevani sen lisäksi paljon muutakin.
Löytyykö Valosta valoa yksinäiseen elämään?
Siis ei tuo Valo ole mitenkään erityisesti uskovaisten paikka. Ihan samat naamat pyörii muillakin deittisivustoilla.
Todenäköisesti vähemmän huumehörhöjä.
Miten alas vajoaa ihminen, joka löytää itsensä tuolta?
Vierailija kirjoitti:
Uskovainen = normaali ihminen. Mikä tapaamissasi oli vikana?
Valo on Kotisataman puhelinsovellus. Kokeilin aikoinaan Kotisatamaa, ja siinä oli se hyvä puoli, ettei tullut törkeitä yhteydenottoja miehiltä. Kristillisellä deittipalvelulla oli kuitenkin aika vähän käyttäjiä. Valoa en ole kokeillut ainakaan vielä.
Olin muutaman viikon, sain muutaman matchin eikä yksikään aloittanut keskustelua. Poistuin palvelusta. Samoja naamoja tulee vastaan Tinderissä.