Olen surullinen. Piristäkää mua
Kommentit (17)
Olen pelle. Katso kuinka viihdytän.
Toivottavasti sinulle tulee parempi mieli. : )
Minuakin vituttaa. Ensimmäinen työpäivä loman jälkeen ohi. Jotenkin kiinnostus hävinnyt koko työhön, tekisi mieli vaihtaa alaa.
Katso Kummeli Jackpot. Se piristää minua aina. Heikki Helan hahmo rukoilemassa on niin symppis.
Ei hätää, ennen pitkää me kaikki kuollaan. :)
Olipa kerran palstalainen joka oli surullinen.
Teki aloituksen mielialastaan ja otti kaiken paskan vastaan.
Ihan pieni hetki ja maa on jäässä ja joulupukki tulee kylään.
Suosittelen seuraamaan Jonna Jintonin Youtube-kanavaa. Rauhoittavia, kauniita maisemia ja sympaattinen Jonna.
Kai suru joskus loppuu? Kaikella on aikansa.Itsekkin jo pitkään surulinen.Tänään katson onneliset Harlin dokimentti. Jospa tulen onnelliseksi vain heidän onnesta.
Vierailija kirjoitti:
Kai suru joskus loppuu? Kaikella on aikansa.Itsekkin jo pitkään surulinen.Tänään katson onneliset Harlin dokimentti. Jospa tulen onnelliseksi vain heidän onnesta.
Älä nyt näitä ainakaan ota onnellisuusroolimalleiksi! Molemmat ovat loistavia esittämään onnellista. Johannalla voi olla aika rankkaa kasvattaa lastaan yksin, kun Renny tuosta vähän vielä vanhenee ja raihnaistuu.
Olen vieläkin surullisempi.
Mies kilahti ja lähti, koulusuunnitelmat pissii ja ajoin päin peuraa.
Yhdyn kokoontumisajoihin. En kyllä tiedä miten se piristää, mutta jospa vertaistuki auttaisi millin verran. Olen myös surullinen. Hiljan päättynyt rakkaussuhde mutta ei päättynyt rakkaus ja lisänä viikonlopun juopottelun jälkeinen masennus. Se juopottelukin tuli ihan maailmanparannustarpeeseen mutta nyt on kaikki taas tyhjää ja masentaa kun kaipaa toista niin kovin. Ottamaan kainaloon ja sanomaan että kaikki järjestyy. Ajatus toipumisajasta vituttaa sillä olen tosi huono luopumaan ja tunnen vahvasti. Ihan paskaa. 😭
Halauksia Ap:lle