Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Keksitään elämäntarkoitus

Vierailija
25.07.2022 |

oravanpyörä, vai mikä?

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
25.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eppu Normaali laulaa että elämän tarkoitus on ikävän karkoitus.

Eikö se ole sitäkin? Keksimme tässä ennen mullan alle pääsyä tekemistä jolla kuluttaa aikaa mieluummin jollain tasolla mielekkäästi ja mukavasti.

"Näin kulutan aikaa, alla tämän taivaan..." laulaa Eput toisessa kappaleessa.

"Meitä odotellaan mullan alla, meitä odotetaan siellä.. moni odottaa jo innokkaana mutta eipä mennä vielä..." laulaa YUP.

Jumalan tarkoitus on, että ihminen elää yhteydessä Luojaansa. Raamatun mukaan ihmisen onni on olla Jumalaa lähellä. Ja ihmisiä kehotetaan tyytymään siihen, että on elatus ja vaatteet, eli lähinnä jokapäiväinen leipä ilman mitään ökyveneitä, huviloita, useita autoja, miljoonia omaan napaan.

Vierailija
2/24 |
25.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luoda keskustelupaltoilla vastakkainasettelua sukupuolten välille kirjoittamalla välillä miehenä ja taas välillä naisena.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
25.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jankkaaminen vauvapalstalla.

Vierailija
4/24 |
25.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osa simulaatiota

Vierailija
5/24 |
25.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

42

Vierailija
6/24 |
25.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pysyminen hengissä ja mukautuminen.

Vierailija
7/24 |
25.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

OBEY

Vierailija
8/24 |
25.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

42

Vierailija
9/24 |
25.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Henkilökohtaisesti koen samoin kuin Elizabeth Gilbert

Mikään muu kuin usko (mihin kelläkin, itsellä kristinuskon Jumalaan) ei saa täytettyä sitä suurinta sisäistä tyhjyyttä

Vierailija
10/24 |
25.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

42

Kylläpä olet hauska.

Vierailija
11/24 |
25.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vapaa-ajalla joku voisi tehdä ilmauintia ja kellua sängyn patjalla.

Vierailija
12/24 |
25.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Henkilökohtaisesti koen samoin kuin Elizabeth Gilbert

Mikään muu kuin usko (mihin kelläkin, itsellä kristinuskon Jumalaan) ei saa täytettyä sitä suurinta sisäistä tyhjyyttä

Se johtuu VMAT2-geenistä. Uskoakin olisi kait tarkoitus ilmentää lähimmäisenrakkaudella, mikä ilman uskoakin on elämän tarkoitus.

Vierailija
13/24 |
25.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elämän tarkoitus on löytää elämälle tarkoitus

Vierailija
14/24 |
25.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eppu Normaali laulaa että elämän tarkoitus on ikävän karkoitus.

Eikö se ole sitäkin? Keksimme tässä ennen mullan alle pääsyä tekemistä jolla kuluttaa aikaa mieluummin jollain tasolla mielekkäästi ja mukavasti.

"Näin kulutan aikaa, alla tämän taivaan..." laulaa Eput toisessa kappaleessa.

"Meitä odotellaan mullan alla, meitä odotetaan siellä.. moni odottaa jo innokkaana mutta eipä mennä vielä..." laulaa YUP.

Jumalan tarkoitus on, että ihminen elää yhteydessä Luojaansa. Raamatun mukaan ihmisen onni on olla Jumalaa lähellä. Ja ihmisiä kehotetaan tyytymään siihen, että on elatus ja vaatteet, eli lähinnä jokapäiväinen leipä ilman mitään ökyveneitä, huviloita, useita autoja, miljoonia omaan napaan.

Tämä oli hyvä ja monipuolinen.

Vierailija
15/24 |
25.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sen kummempi kuin muillakaan elävillä olennoilla. Se on geenien siirto eteenpäin eli lisääntyminen.

Vierailija
16/24 |
25.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä uskon, että jokaisen meidän elämällämme on tarkoitus eikä se ole kaikilla sama. Mä sain 10 vuotta sitten äkillisen ja hengenvaarallisen sairaskohtauksen. Kaksi vuorokautta lääkärit ja hoitajat tekivät kaikkensa, jotta selviäisin hengissä. Suurin osa eli 90% ei siitä selviä. Kun tulin vihdoin tajuihini, mun tyttäreni seisoi sairaalasänkyni vieressä ja sanoi "Äiti, sun elämälläsi on vielä tarkoitus". Näiden 10 vuoden aikana olen oppinut kiitollisuutta elämää kohtaan. Olen oppinut arvostamaan ja nauttimaan pienistä ja arkisista asioista. En enää halunnut asioita, joita halusin ennen sairastumistani.  Aloin myös auttaa muita ihmisiä heidän vaikeissa elämäntilanteissaan. Olin - ja olen edelleen - tukena ja apuna. Ihmisten lisäksi aloin auttaa myös eläimiä. Mun elämäni tarkoitus on olla tukena ja apuna muille. Jonkun toisen elämän tarkoitus on jotain muuta. 

Vierailija
17/24 |
25.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eri ihmisillä voi olla eri tarkoituksia elämälle.

Joillakin toisten auttaminen, ilon tuottaminen luovuudellaan (muusikot, taiteilijat, näyttelijät, kirjailijat...) tai vaikkapa olla ystävä yms.

Sitten on tietysti niitä, joille työ on se tärkein.

Vierailija
18/24 |
25.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei sen kummempi kuin muillakaan elävillä olennoilla. Se on geenien siirto eteenpäin eli lisääntyminen.

Eli niillä, jotka eivät voi saada tai eivät syystä tai toisesta halua lapsia, ei ole MITÄÄN tarkoitusta ?

Ei se nyt ihan noin mustavalkoista ole, herää jo...

Vierailija
19/24 |
25.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä ihmeen 42 jankkaaja hölisee?

Juu, alapeukkuja ja Googlaa🙄

Vierailija
20/24 |
25.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vapaa-ajalla joku voisi tehdä ilmauintia ja kellua sängyn patjalla.

Hauska🤣

Myös kuviokellunta on erittäin tärkeä tarkoitus.

Ilmakitarointia unohtamatta🎸

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä neljä