Milloin viimeksi jätit jotain ostamatta postikulujen takia?
Olin tilaamassa verkkokaupasta tarpeellista ja vähän tarpeetontakin tavaraa mutta kun maksuvaiheessa postikulut olivat 15 euroa jätin oston kesken ja päätin odottaa löydänkö tarpeelliset myöhemmin muualta.
Kommentit (2)
Yleensä pyrin katsomaan tarpeellista niin että saa ilmaiset postituskulut kokonaan.
Mutta juuri tein Kärkkäiselle ompelutarvikkeista tilauksen, ne sain 3,80 kuluilla joka tuli paljon edullisemmaksi kuin että olisin vaikkapa Eurokankaasta käynyt paikan päältäkään ostamassa samat tuotteet (esim. micro-neulapaketti oli siellä tuplahinnalla!) niin kyllä mä tuon 3,80 sitten maksoin mielelläni.
Mutta ensin olin ottamassa samaan tilaukseen pari ruokatarviketta ja siitä olisi tullut euro lisää postituskuluja joten ne jäi pois. Kun ei ne ollut niin tarpeellisia kuin nuo ompelutarvikkeet.
Ja joo boikotti on muuten ihan jees mutta kun mitään toista hinnoilla kilpailijaa ei ole niin en mä nyt oikeasti rupea maksamaan tuplahintoja vain periaatteen vuoksi.
Viime viikolla, kun tein apteekkiin tilausta silmätipoista. En ala maksamaan 4-7e postikuluja tuotteesta, jonka hinta itsessäänkin on about 10-14e. Tällöin olisi halvempaa käydä kivijalka-apteekista ostamasta. Kuitenkin netistä yleensä haluan tilata, koska halvempi hinta itse tuotteella, mutra sit tosiaan se postituskulu pilaa koko homman.