Perseet kiihottaa
Olen vahvasti persemies. Mikään ei ole niin kaunista ja kiihottavaa kuin iso, paljas naisen perse ja pakaroiden välistä sykkivä kakkareikä.
Kommentit (15)
Entä tosimiehen karvainen perse ja iso kalu? Kokeile sitä näkymää!
Vierailija kirjoitti:
Jos olet tosi persemies kyllä tämäkin pitää kokeilla.
Vierailija kirjoitti:
Ehkä silloin, kun olen syönyt jotain oksettavaa ja pitäisi oksentaa.
Paljon enmmän saisi olla mainoksissa paljaita perseitä kaikkine näkymineen.
Naisten persekuvissa saisi näkyä paremmin genitaalit ja peräaukot.
Kuulut apinarokon
riskiryhmään kannattaa varmistaa että saat rokotuksen ensimmäisten joukossa.
Pyöreät sievät peput ovat kyllä ilo silmälle.
Minä en tykkää paljasta perseitä, housuissa naisen peppu on parempi. Katson naisessa ensiksi reidet, lantion. Kapea vyötärö kiihottaa. Olen kieroutunut mutta who cares. Tissit EI kans hirveesti innosta. Naama on kaikista tärkein
Vierailija kirjoitti:
Minä en tykkää paljasta perseitä, housuissa naisen peppu on parempi. Katson naisessa ensiksi reidet, lantion. Kapea vyötärö kiihottaa. Olen kieroutunut mutta who cares. Tissit EI kans hirveesti innosta. Naama on kaikista tärkein
Sama juttu tuon perseen suhteen. Hyvin harva perse, olipa se minkämuotoinen tai -kokoinen tahansa, näyttää hyvältä paljaana. Sen sijaan hyvin istuvissa housuissa, joissa perse pääsee muotoineen todella oikeuksiinsa, on todella sykähdyttävää katsottavaa (ja kopeloitavaa ja...).
Paras perse on sellainen jossa on houkutteleva ruskea paskarengas siinä reijän ympärillä. Ai että se kiihottavuus ja hajut.
-Sisääntyöntäjä
Vierailija kirjoitti:
Naisten persekuvissa saisi näkyä paremmin genitaalit ja peräaukot.
Mene Korkeasaareen katselemaan paviaanien perseitä!!
Haluaisin itselleni miehen joka palvoisi mun persettä reikineen päivineen!
Vierailija kirjoitti:
Haluaisin itselleni miehen joka palvoisi mun persettä reikineen päivineen!
....saisin pyllistellä ja raottaa käsillä pakaroita, ja mies kehräisi takana liitoksistaan ratkeamaisillaan!
Tiukka miehen perse on parasta herkkua. Sinne kun saa painaa kullin sisään ja naida kun eläin niin voi voi.
Entäs transnaisen perse ja iso kalu?