Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sinkut! Pidättekö julkisilla paikoilla sormuksia vasemmassa nimettömässä?

Vierailija
24.07.2022 |

Minä pidän välillä, mutta aion hommata sellaiset, jotka näyttävät vähän enemmän vihkisormukselta ja kihlasormukselta.

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
24.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostatko hääpuvunkin?

Vierailija
2/13 |
24.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon kuullut että monet sinkkumiehet pitää baarissa, koska naiset tykkää varatuista + on tekosyy feidata panon jälkeen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
24.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taitavat lesket pitää.

Vierailija
4/13 |
24.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Outoa. En pitänyt sinkkuna. En kyllä pidä nyt naimisissakaan.

Vierailija
5/13 |
24.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidän sormusta vaikka en vuosiin ole miehiin koskenut #baarikaatoja lukuunottamatta(hupsis keikkaa). Pieruverkkarit aina jalassa(karkottaa vaikeimmatkin narsistit), takissa VARTIJA tyyliin lukee VARATTU ja huudan ohikulkujoille samalla niihin päin itseäni venyttäen ja vihaisesti osoittaen: MULLA ON PYDE JA NELJÄ TULEVAA VERONMAKSUYKSIKKÖÄ KOTONA EN OO KIINNOSTUNUT YMMÄRRÄTKÖ!!??!!??

Vierailija
6/13 |
24.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pidä sormuksia tai muitakaan koruja. Kanitin ne aikoja sitten.

Vierailija
7/13 |
24.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytän oikeassa kädessä sormuksia. Vasen käsi aikoinaan hylki vihkisormustakin. 

Vierailija
8/13 |
24.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on yksi sormus, mikä on sopiva vain vasempaan nimettömään, joten pidän. Tosin vain muutaman kerran vuodessa. Sormus tai sormuksettomuus ei kerro mitään parisuhteen tilasta.

Vierailija
9/13 |
24.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäisin, jos tykkäisin pitää sormuksia. Mutta inhoan niiden "tuntua" sormissani. 

Vierailija
10/13 |
24.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole tullut mieleeni, mutta joskus kyllä on tuntunut sille kuin asiat ikäänkuin kasautuisivat. Omana sinkkuaikanani olen saanut todistaa kuinka osa on löytänyt sinkkuaikanani (eli jo useiden vuosien aikana) useammankin elämänkumppanin ja loppuelämänsä rakkauden ja tai vain edennyt parisuhteeseen kumppaninsa kanssa ja elänyt arkeaan ja juhliaan toisen kanssa ja rinnalla...

Itse olen ja olen ollut vain sinkkuna....

Antaisivatko sormukset taikaa, joka murtaisi sinkkuuden kirouksen. Ainakin silloin kun taas läheisyyden kaipuu taas kouraisee ja kateuden piikki pistää.

No joo. Onneksi olen oppinut myös nauttimaankin sinkkuelostani mutta valehtelisin, jos väittäisin, että en enää kaipaa ha halveksi omasta rakkaasta ja erityisestä...Mutta toisaalta siihen aikani menisikin, jos alkaisin märehtimään ja voi-vottelemaan sinkkuuttani. Luulen ymmärtäväni, että niin sinkkuna kuin parisuhteessa eläessä on puolensa, eikä kumpikaan ole toistaiseksi parempi. Siksi parhain yrittää keskittyä siihen, missä parhaillaan on.

Vierailija
11/13 |
24.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidän kaikenlaisia sormuksia, lähinnä rihkamaa, niissä sormissa mihin ne sopivat.

Outoa mielestäni merkityt sormet ja niiden viestit muille. Olen irtisanoutunut kaikista sosiaalisista painostuksista jo kauan sitten.

Vierailija
12/13 |
24.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi laittaa vaikka jättimäisen leppäkerttusormuksen nimettömäänsä.

Vierailija
13/13 |
24.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhteen aikaan pidin äidin vanhaa vihkisormusta (vanhempani ovat jo eronneet ja isä kuollut). Huomasin kuitenkin, että se ei estänyt miesten lähestymisyrityksiä, ja luovuin sormuksen käytöstä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi seitsemän