Vuoden ainoa viikko, jolloin kaikilla olisi vapaata ja kaikki keksivät tekosyitä, ettei vain päästäisi tapaamaan....
Se viikko on vasta tulossa, mutta suunnitteleminen hirveän vaiketa. Juuri nyt sattui korona jollekin osumaan, niin ei voi hänen luonaan yöpyä, vaikka itse olen hänet usein majoittanut. Ja suunnitelmia pantataan viime hetkeen saakka, etten vain vahingossakaan voisi ostaa etukäteen vähän edullisempia junalippuja. Tuntuu, että kaikki haluaa nykyään vain pysyä yksikseen kotonaan itkeskelemässä sitä, kun ovat aina niin yksin....
Kommentit (18)
Olit vielä menossa lokkeilemaan jonkun luo? Tosi w t.
Vierailija kirjoitti:
No koronalle ei voi mitään. Mutta muuten voi tietysti tulkita niinkin, etteivät ihmiset edes halua tavata.
Sitä hyvin vahvasti epäilen. On sen verran epäsosiaalisia henkilöitä kyseessä, että arvelen niiden saaneen töissä ja opiskelussa tarpeeksi sosiaalisuutta ja sitten omille sukulaisille ei jääkään aikaa edes yhden tai parin päivän verran.... Kuvittelevat varmaan pysyvänsä ikuisesti nuorina "ehtiihän tässä vielä toiste nähdä..."
AP
Vierailija kirjoitti:
No kyllähän jos itse olen täysihoidolla majoittanut, niin voisin olettaa, että saisin vastineeksi edes yöllä käydä nukkumassa toisen luona, niin en tarvitsisi hotelliin tuhlata rahaa, kun ne rahat käytän mieluummin muiden kuin entisen kotikaupungin hotelleihin (koska tuo kaupunki on jo niin moneen kertaan nähty).
AP
Vierailija kirjoitti:
Ehkä olet tylsää seuraa?
Luultavasti, mutta eniten olen kuitenkin maksanut kuluja, kun ollaan tavattu : / Eikä erityisemmin ole muita kavereita kuin sisarukset.
AP
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ehkä olet tylsää seuraa?
Luultavasti, mutta eniten olen kuitenkin maksanut kuluja, kun ollaan tavattu : / Eikä erityisemmin ole muita kavereita kuin sisarukset.
AP
Lasket kaiken rahassa? En yhtään ihmettele, etteivät halua tavata.
Ensikerralla sinä et ole tavoitettavissa etkä ota yöpyjiä vastaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ehkä olet tylsää seuraa?
AP
Kun nyt on ongelmana se, etteivät oikein tunnu ehtivän tapaamaan, vaikka itse maksaisin kaiken. Kaipa sitä pitäisi sitten sanoa, että yövyn hotellissa (ja se on sitten itseltäni pois muusta).
AP
Mikä on se viikko jolloin kaikilla on vapaata? En oo kuullutkaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ehkä olet tylsää seuraa?
AP
Oletko itse joku yksipuolisesti ottava ja muuten selän kääntävä lokkikaveri? Totta kai ap:ta harmittaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ehkä olet tylsää seuraa?
AP
Kun nyt on ongelmana se, etteivät oikein tunnu ehtivän tapaamaan, vaikka itse maksaisin kaiken. Kaipa sitä pitäisi sitten sanoa, että yövyn hotellissa (ja se on sitten itseltäni pois muusta).
AP
Eikä sinulla vieläkään raksuta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No koronalle ei voi mitään. Mutta muuten voi tietysti tulkita niinkin, etteivät ihmiset edes halua tavata.
Sitä hyvin vahvasti epäilen. On sen verran epäsosiaalisia henkilöitä kyseessä, että arvelen niiden saaneen töissä ja opiskelussa tarpeeksi sosiaalisuutta ja sitten omille sukulaisille ei jääkään aikaa edes yhden tai parin päivän verran.... Kuvittelevat varmaan pysyvänsä ikuisesti nuorina "ehtiihän tässä vielä toiste nähdä..."
AP
Ah, sukulaiset. Nuo täysin pyytämättä saadut ihmiset, joiden oletetaan olevan niitä ihmisiä, jotka haluat elämääsi.
Eikä se tarkoita, että sussa olisi jotain vikaa. Teidän kemiat vaan eivät kohtaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No kyllähän jos itse olen täysihoidolla majoittanut, niin voisin olettaa, että saisin vastineeksi edes yöllä käydä nukkumassa toisen luona, niin en tarvitsisi hotelliin tuhlata rahaa, kun ne rahat käytän mieluummin muiden kuin entisen kotikaupungin hotelleihin (koska tuo kaupunki on jo niin moneen kertaan nähty).
AP
Mitä siis olet menossa tuohon entiseen kotikaupunkiisi varsinaisesti tekemään (jos siis vain kävisit jonkun luona nukkumassa)? Kun sen itse kaupungin olet niin moneen kertaan nähnyt?