Stressaan hirveästi näkyviä verisuonia kasvoissa, varsinkin otsassa ja miten ne ajan kanssa tulevat vain yhä näkyvämmiksi
Onkohan mulla joku kehonkuvanvääristymä? Toivon että olisi, ja olisin vain väärässä näistä, mutta ei nämä suonet ole kivoja otsassa. Sanokaa että muillakin näkyy suonia paljon naamassa.
Kommentit (6)
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti saat sen terapian alkamaan mahdollisimman pian.
Sitä minäkin toivon. Olen vankilassa, siltä se tuntuu.
-ap
Sinulla on selvästi kehonkuvan kanssa ongelmia koska kirjoitat tästä niin paljon, ja siihen sinun pitäisi saada apua.
Todennäköisesti ne omat verisuonesi eivät edes ole mitenkään näkyviä, mutta meitä on niitäkin joilla sellaisia ihan oikeasti on ja paljon. Minulla on ruusufinni ja kasvot ovat aina enemmän tai vähemmän punalaikukkaat, välillä olen räikeän kirjava. Tämä on Suomessa aika yleinen vaiva, katukuvassa näkyy muutakin kuin instagramin täydellisiä posliini-ihoja.
Vierailija kirjoitti:
Sinulla on selvästi kehonkuvan kanssa ongelmia koska kirjoitat tästä niin paljon, ja siihen sinun pitäisi saada apua.
Todennäköisesti ne omat verisuonesi eivät edes ole mitenkään näkyviä, mutta meitä on niitäkin joilla sellaisia ihan oikeasti on ja paljon. Minulla on ruusufinni ja kasvot ovat aina enemmän tai vähemmän punalaikukkaat, välillä olen räikeän kirjava. Tämä on Suomessa aika yleinen vaiva, katukuvassa näkyy muutakin kuin instagramin täydellisiä posliini-ihoja.
Niinhän minulla taitaa olla, koen tästä vähän häpeää, enkä kehtaa sanoa tätä suoraan kenellekään tosielämässä, koska ajattelen, että muut pitävät tätä pienenä ongelmana, mitä ei se ole missään nimessä. Minulla on myös muita mielenterveysongelmia.
Ja onhan nuo iho-ongelmat melko yleisiä, en ajattele muista ihmisistä pahaa niiden takia, mutta olen keksinyt uuden stressin aiheen ja ne ovat laskimot päässä, jotka tulevat vanhemmiten yhä paremmin esiin koko ajan, en edes tiedä oheneeko iho niin paljon, että minulla olisi vain sinisiä paksuja viivoja pää täynnä. Sairasta. Onhan noita kai muillakin.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niinhän minulla taitaa olla, koen tästä vähän häpeää, enkä kehtaa sanoa tätä suoraan kenellekään tosielämässä, koska ajattelen, että muut pitävät tätä pienenä ongelmana, mitä ei se ole missään nimessä. Minulla on myös muita mielenterveysongelmia.
Ja onhan nuo iho-ongelmat melko yleisiä, en ajattele muista ihmisistä pahaa niiden takia, mutta olen keksinyt uuden stressin aiheen ja ne ovat laskimot päässä, jotka tulevat vanhemmiten yhä paremmin esiin koko ajan, en edes tiedä oheneeko iho niin paljon, että minulla olisi vain sinisiä paksuja viivoja pää täynnä. Sairasta. Onhan noita kai muillakin.
Ap
Minulla oli isoja kriisejä elämässä. Kaverini, jolla turvallista ollut, sanoi, että ei niitä Eri ihmisten ongelmia voi verrata keskenään. Jokainen kokee ne omat ongelmat, eikä
Ole jotakin mittaria, että nämä pitäisi kokea vaisummin ja nämä isommin.
Minusta se on hyvin ajateltu.
Sinä saat kokea omat ongelmasi omalla laillasi. Saat olla sellainen kuin sinä olet.
Olet hyvä omana itsenäsi.
Voithan käyttää jotain peittävää.
Itse käytän tuota Ester lauderi day wear. Se sävyttyy jokaisen oman ihon sävyn mukaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Minulla oli isoja kriisejä elämässä. Kaverini, jolla turvallista ollut, sanoi, että ei niitä Eri ihmisten ongelmia voi verrata keskenään. Jokainen kokee ne omat ongelmat, eikä
Ole jotakin mittaria, että nämä pitäisi kokea vaisummin ja nämä isommin.
Minusta se on hyvin ajateltu.Sinä saat kokea omat ongelmasi omalla laillasi. Saat olla sellainen kuin sinä olet.
Olet hyvä omana itsenäsi.Voithan käyttää jotain peittävää.
Itse käytän tuota Ester lauderi day wear. Se sävyttyy jokaisen oman ihon sävyn mukaan.
Olen samaa mieltä, että ongelmia ei pitäisi verrata keskenään.
Ja meikkaan minä, olen ihan ok meikin kanssa, mutta tuntuu, että jos löytäisin joskus jonkun, ei hän voisi hyväksyä sitä minkälainen olen ilman meikkiä. Vaikka ihoni ei tässä vaiheessa ole edes niin paha, mutta pelkään aina tulevaa.
Ap
Toivottavasti saat sen terapian alkamaan mahdollisimman pian.