Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko tämä elämäni pahin ongelma seksissä?

Lihavan naisenseksi on parasta!
24.07.2022 |

Siltä alkaa, aika vahvasti, tämä ongelma tuntumaan.

Minulla on oman fesissini (Lihava nainen kiihoittaa mua) kanssa paha ongelma. En tiedä, että mistä (voi
sen oikeasti maallikkomies) tietää että onko toisella se oikea ylipaino?

Kun moni lihavahkonaisihminen on täysin erilainen kuin olin kuvitellut. Ja niin ei kauan kestä kun tulee siitä väärästä ylipainosta se ensimmäinen riita ja sitten erotaan. En tiedä, mistä se riita aina syntyy? Vai onko kyse vain siitä että, (tässä mun fetississäni) täytyy olla varmaan molemmilla samanlaiset ylipaino-speksit? Tai jotain muuta, en ymmärrä mitä vain tässä nyt mättää, on se (perustavanlaatuinen ja oikeasti ydin) ongelma? Niin, outoa on ollu vaan nyt.

Sanokaa te fiksut, joilla on kokemusta tästä, mistä sen tietää että toisella on se ylipaino kohdillaan (naisella johon on fetissi).
Terveisin, tälläinen kokematon ja ylipainoisten naisten 'fetissi-maallikko', joka ei ole vielä kokenut sellaista (oikein onnistunutta) seksihetkeä, tai muutakaan ikimuistoista kokemusta toisen (oikeasti ylipainoisen) naisen kanssa.

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
28.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärtänyt aloitusta. Oliko ongelma se että nainen ei ole tarpeeksi lihava?

Vierailija
22/24 |
28.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haluatko ostaa välimerkin?

joo'jos', tai 'kun': sinä'Haluat'.. etsiä ja 'löytää' kadonneen.. ..pilleripurkin? käy se?ittuilu?ittuilusta?ittuillenvain 'kait'.. niinki. (en tiedä. kun en ole ikinä moista 'harrastanut'..) ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
28.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ymmärtänyt aloitusta. Oliko ongelma se että nainen ei ole tarpeeksi lihava?

Ei se mitää kun 'eimoni muukaan ole'.

Ei. Ei ole mitään (Lihavuus? Nainen.tms) ongelmaa?

Kun vain on 'näitä hyviä älykkäitä ja rakentavia vastauksia', tullut tännekivasti.. ks.vaikka, yksi esimerkki:

.."onobjektointia, esineellistämistä. (Ap:ta) sieppaa, kun esine on paska. Esim. Haluaa Teslan, mutta kaupassa iskettiinkin mukaan Opel Corsa.

Ap, noi hommelit liittyy yleensä narsismiin tai muihin persoonallisuushäiriöihin. Ehkä sun kannattaisi korjailla pääkoppaaensin"..?

Oikein kivaa ja mukavasti 'rakentavaa ja älykästä' iltaa sinnekin!

ap

Vierailija
24/24 |
30.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä luulis suomesta löytyvän yli 100 kilosia naisia.

Paljo ylipainosia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän seitsemän