Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Köyhät ystävät, ärsyttää

Vierailija
24.07.2022 |

"Ei oo rahaa, ei oo rahaa" lähes aina kun ehdotan jotain, vaikka vain kahvilassa käyntiä. Miten olen onnistunutkin haalimaan ympärilleni köyhää porukkaa.

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
24.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin olen minäkin.Ei kukaan tarjoa minulle, ei edes kahvikuppia. Aina vaan; Sullahan on varaa. [/quote]

Kuka sinut "pakottaa" tarjoamaan matkoja tai yhtään mitään?

Vierailija
22/27 |
24.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua lähinnä harmittaa kun pari ystävää puolisoineen on niin alkoholisoitunut ja sitä myöten köyhtynyt, ettei niitä voi edes mökille kutsua. Köyhyys ei haittaa mutta kännääminen ja örvellys kyllä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
24.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mullakin hieman samanlainen tilanne, mutta siitä syystä, että monet ystävistäni ovat työkyvyttömyyseläkkeellä tai puolisoidensa omaishoitajia. Ikää kun on jo.  En kuitenkaan koe asiaa ärsyttäväksi, koska mulla on edelleen myös työssäkäyviä ystäviä. Teen ilmaisia juttuja vähävaraisten ystävieni kassa ja kalliimpia juttuja niiden kanssa, joilla on varaa. 

Vierailija
24/27 |
24.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos itsellä on rahaa aika vähän ja haluaa käyttää ne mieluummin jossain muualla kuin kahvilassa, ei ehkä halua tavata ystäviä aina jossain, missä pitää ostaa tai maksaa jotain. Eihän se yksi kahvilassakäynti varmaan taloutta kaataisi, mutta jos heillä on muitakin ystäviä. Jos kaikkia tapaisi kahvilassa yhteensä keskimäärin kolmasti viikossa, ja aina kahvilaan menisi vaikka melkein 10 eur, niin kyllähän se kuukaudessa tulisi maksamaan jo yli satasen.

Eikö ystäviä voisi nähdä jossain, missä ei tarvitse ostaa mitään? Tai nähdä vaikka kotona?

Vierailija
25/27 |
24.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ystävät tekevät kaltaisekseen.  Että jos sulla on tyhmiä ja köyhiä ystävia. Kannattaa varmaan vaihtaa ne poiis tai olet itsekkin köyhä ja tyhmä

Päivän viisaus? Kyllä olette mulkkuja. 

Niinhän se sanonta menee että katso 5 lähintä ystävääsi. Sinä olet ne.

Vierailija
26/27 |
21.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vuoden sisällä kahviloissa käyminen on vähentynyt ja ilmaistapaamiset lisääntyneet. 

Vierailija
27/27 |
21.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehdota kävelylenkkiä kivassa maisemassa. Tulee samalla kevyttä liikuntaa ja kävellessä on kiva puhua vaikka mistä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän kahdeksan