Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Teen töitä henkimaailman kautta

Vierailija
24.07.2022 |

Turhauduin Suomeen, jätin työni, muutin ulkomaille ilman vakituista asuinpaikkaa.
Yritän muuttaa Suomea laittamalla someen keijun kuvia ja lohikäärmeen kuvia ja omua selfieitäni. Tulkaa kaikki, perustetaan yhteisö.
Portti henkiseen kasvuun.

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
24.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiinnostaa. Missäpäin asut nyt? 

Vierailija
2/13 |
24.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En voi kertoa. Minua ei löydä kukaan. Verottaja Suomessa saa tajuta että on meitä jotka enme anna ryöstää itseämme.

Ne löytävät joilla on tietoisuus.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
24.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En voi kertoa. Minua ei löydä kukaan. Verottaja Suomessa saa tajuta että on meitä jotka enme anna ryöstää itseämme.

Minulla on korkea tietoisuus eli varmaan löydän sijaintisi astraalimatkoilla unissa.

Vierailija
4/13 |
24.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedättekö mistä voisin löytää kauniin transnaisen? Heteromies kyselee.

Vierailija
5/13 |
24.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulla on korkea tietoisuus eli varmaan löydän sijaintisi astraalimatkoilla unissa.

Näin on. Kun pyrkimys on sama tapaamme vapaassa maassa porttien tuolla puolen jossa vapauttamme ei riistä mikään.

Kunpa pian pääsisimme sinne asti. Nouskaamme pyrstötähtien matkaan.

Vierailija
6/13 |
24.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tiedättekö mistä voisin löytää kauniin transnaisen? Heteromies kyselee.

Missäs se romukauppias asustelee? Just oli hehkeitä kuvia lehdissä

Vierailija
7/13 |
24.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näin on. Kun pyrkimys on sama tapaamme vapaassa maassa porttien tuolla puolen jossa vapauttamme ei riistä mikään.

Juupa juu. Ja ne lääkkeet on hyvä ottaa säännöllisesti.

Vierailija
8/13 |
24.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähden mukaan matkalle hakemaan sinua ja tutustumaan.Uskon,että tiedän missä olet. Tuli vaan flashback. 

Vierailija
9/13 |
24.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ennen lääketeollisuutta ei ollut sairauksia. Lääkkeet ovat keino hallita ihmisiä ja pitää ihmiset sairaina. Mielen vapaus ja pois yhteiskunnan kahleet on terveyden tae.

Vierailija
10/13 |
24.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lähden mukaan matkalle hakemaan sinua ja tutustumaan.Uskon,että tiedän missä olet. Tuli vaan flashback. 

Perustamme yhteiskunnan jossa ei rahaa tarvita. Rakkautta, sielujen yhteys.

Löydät kyllä keinot löytää minut ja tavan joilla voimme sopia yksityiskohdista.

Mukanani on jo korkeamman tason saavuttanut henkilö.

Vierailija
11/13 |
24.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ennen lääketeollisuutta ei ollut sairauksia. Lääkkeet ovat keino hallita ihmisiä ja pitää ihmiset sairaina. Mielen vapaus ja pois yhteiskunnan kahleet on terveyden tae.

Jep, ihmiset eleli pirtsakkoina ja terveinä ennenkuin lääkkeet keksittiin. Ei ollu niin mitään sairauksia eikä kukaan meinannut edes kuolla. Mutta kun joku keksi aspiriinin niin johan rupes taudit jylläämään  :D

Vierailija
12/13 |
24.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsokaa mitä valtio lääkkeineen on tehnyt ihmisille. Ihmiset ovat lihavia mursuja, me , jotka emme lähde mukaan globalismiin, olemme terveitä ja hoikkia. Arvomme ovat muussa kuin materialismissa. Nokkoskeitto on hyvää ja halpaa, luonnosta voi keväisin kerätä villimunia, hakea taloista maitoa ja perunoita. Tarpeen tullen olen lypsänyt itse tipan maitoa pellolta lehmästä. Haaveeni on joskus itseteurastettu karitsa tai vasikka ennenkuin ne on tehoruokittu.

Kauppoja emme tarvitse.

Vierailija
13/13 |
24.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaipaan 50- luvulle vaikka olenkin syntynyt myöhemmin. Ei silloin menty lääkäriin, ei rokotettu, kansa eli terveenä, hoikkana, vapaana, ei ollut vapautta rajoittavia kortteja. ( Kela, pankkikortti, hygieniapassi, ilman ajokorttiakin sai ajella).

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän kuusi