Kumpaa vesipuistoa suosittelette 9-12-vuotiaille, Flamingo vai Serena?
Lapset ovat 12, 11 ja 9 ja erittäin hyvän uimataidon omaavia, eli pikkulasten altaille ja muille vastaaville ei ole tarvetta. Olen itse käynyt Serenassa n. 15 vuotta sitten eli kokemusta kummastakaan paikasta ei käytännössä ole. Siskon lapset eivät ole käyneet kummassakaan kylpylässä koska asuvat kaukana, ja toiseen olen luvannut heidät viedä kun tulevat luokseni vierailulle. Mutta kumpaan? Kumpaa suosittelisitte tuon ikäisille?
Kommentit (14)
Serena. Isompi paikka ja enemmän tekemistä. Ja saa olla ulkona. Toki osa altaista sisätiloissa.
Flamingo, siellä yhteisallas missä voitte nauttia kaikki
Vierailija kirjoitti:
Onko Serena vielä olemassa? Siellä meni aika usein kakkapökäleitä vesiliukumäessä.
Onhan se ja ihan siisti paikka. Kakkapökälejutut taitaa olla 90-luvulta.
Jos olis hyvä ilma niin menisin Serenaan, jos ei niin Flamingoon.
Flamingo on pimeä ja jotenkin tunkkainen, mutta kyllä siellä kerran käy, nyt ilmeisesti ei ole enää musiikkia, aiemmin sekin teki siitä meluisan.
Nyt kun ei ole paljoa ry$$äturisteja, Serena on ihan siisti paikka. Isompi ja saa olla ulkona.
Flamingo on enemmän hotellin asiakkaille suunnattu, ensin hohtokeilaus, sitten kylpylä, päätteeksi jokin niistä rullaportaiden yläpäässä olevista ravintoloista joissa ei saa yhdessäkään syömäkelpoista ruokaa. Spaghetteriaa kannattaa välttää erityisesti.
Jos on tosi lämmin päivä, niin Serena, muutoin Flamingo. Serenassa on aivan jäätävän kylmää sisätiloissa, toisin kuin Flamingossa, sen takia olemme oman perheen kanssa välttäneet Serenaa jo vuosia. Ei ole kivaa kun lapset palelee koko ajan, saunat ovat myös kaukana altaista. Flamingo pienempi, mutta siellä joka paikassa lämmin.
Viikonloppu iltoina ei kannata mennä lasten kanssa Flamingoon. Härskiä ja näkyvää toimintaa aikuisilla.
Serena, todellakin. Paitsi jos on kauhean kylmä keli, eikä ulkona voi olla ollenkaan.
Serena on ihan siisti nykyisin, sisällä on paljon altaita ja liukuja uimataitoisille. Henkilökunta on ainakin tänä vuonna ollut todella mukavaa. Sinne voi myös ottaa omat eväät mukaan, ja käydä vain jätskillä, jos ei halua käyttää rahaa ravintolaan. Ulkona on hyvin tilaa "leiriytyä".
Lapsille ei helposti tule kylmä, aikuisille suosittelen mekkoa, isoa pyyhettä tmv. jonka voi vetää uikkarin päälle. Itse en kastele itseäni heti alussa, muuten saa palella loppupäivän.
Se on kyllä iso miinus Serenalle, että saunat ovat ylhäällä, kaukana kaikesta.
Vierailija kirjoitti:
Flamingo on enemmän hotellin asiakkaille suunnattu, ensin hohtokeilaus, sitten kylpylä, päätteeksi jokin niistä rullaportaiden yläpäässä olevista ravintoloista joissa ei saa yhdessäkään syömäkelpoista ruokaa. Spaghetteriaa kannattaa välttää erityisesti.
Flamingo tosiaan on hotellin asukkaille suunnattu lisäpalvelu ja aulan ravintolat aivan karmeita paitsi Amarillo. Nyt kun iivanoita ei ole sotkemassa ja häiriökäyttäytymässä, Serena kauniina päivänä on parempi. Flamingoon ehkä talvella, pimeä luola.
Onko Serena vielä olemassa? Siellä meni aika usein kakkapökäleitä vesiliukumäessä.