Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vertaistukea kaivataan

Vierailija
23.07.2022 |

Kyseessä on molemmille ensimmäinen seurustelusuhde. Erosimme juhannuksena kahden vuoden yhteiselomme jälkeen.
Suhteessa oli paljon hyvää, mutta vuoden kuluttua muutimme yhteen ja hän alkoi päivittäin (ihan selvinpäin) h**rittelemaan, yms. alistamista.

Minulla oli tai siis on jo ennestään huono itsetunto, keskivaikea masennus diagnosoitu teininä ja paniikki-häiriö. Annan kaiken liian helposti anteeksi ja minulla on toipumusta miellyttää toisia.

En halua mennä yksityiskohtiin, mutta muutama kuukausi sitten hän pahoinpiteli minut niin että suustani tuli verta. Laitoin ystävälleni viestiä, että tämmöistä on käynyt ja haki minut pois turvaan.

Kaikesta paskasta huolimatta minun päätös erota oli ihan h*lvetin raskas.
Itken edelleen itseni uneen joka ilta, kun mieleeni tulee ns. pätkiä lukemattomista unistani missä hänellä on joku toinen ja ovat onnellisia. Hän on kaunis, fiksu ja heillä on paljon yhteistä.
Näitä samankaltaisia unia olen nähnyt myös silloin, kun olimme suhteessa. Miksi?
Meillä kummallakaan ei ollut mitään mustasukkaisuutta missään vaiheessa.

Ymmärrän että olen vielä nuori (23) ja ainakin parisuhde asioissa melko kokematon eikä suhdekkaan mitenkään erityisen pitkä ollut, mutta välillä vaan tuntuu että en tästä ihmisestä koskaan pääse yli.

Joka tapauksessa, ole ikuisesti kiitollinen ystävilleni ja tutuille, jotka tukivat minua alusta lähtien.

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
23.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensirakkaus on aina sellainen mistä ero sattuu ihan valtavasti. Anna aikaa itsellesi. Oot tehnyt oikean päätöksen. Kun suhteessa on väkivaltaa on järkevintä erota, sillä sen on tapana vaan pahentua, harva on valmis hakemaan heti apua omaan agressiiviseen käytökseen, mutta se ei itsestään parane.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi kahdeksan