Kuplavesipulloissa (esim. Sodastream) on viimeinen käyttöajankohta. Oletteko käyttäneet pulloja tuon yli?
Kommentit (11)
Mulla on lasipullot, niissä ei ole.
Olen käyttänyt, eikä mitään ongelmaa.
Ainutkaan ei ole hajonnut, vanhin on ollut käytössä jo 10 vuotta.
Vaihda pullot. Pikku raha silmistäsi. Hyviä tarjouksia pulloille on. T. Taas soodan suurkuluttaja. Ostin jopa mökille oman niin on 2 kaasupulloa. Appelsiinimehu jäi mulla nyt kauppaan ja sitä meni melko reilusti. Hampaat kiittää ja roppa. Roppa on muuten rantakunnossa
Meillä on jouluna saatu sodastream ja miettinyt tuota samaa, kun näin pulloissa tuon saman merkinnän.
vanhimmassa on mennyt tuo päiväys 10 vuotta sitten umpeen. Käytetään päivittäin.
Kannattaa noudattaa niitä ohjeita. Varalta kannattaa vaihtaa pullot jo kuukautta ennen kuin vanhenee.
T:Pepsin osakkeenomistaja.
Tuollainen päivämäärä on pulloissa ainoastaan byrokratian takia. Koska kyseessä on niin sanottu paineastia täytyisi se koeponnistaa tietyn ajan jälkeen mutta tuollaisessa käytössä ja tuon hintaisen astian kyseessä ollessa ei ole mitään järkeä tehdä tai teettää sellaista joten valmistaja on ratkaissut asian merkitsemällä pulloihin viimeisen käyttöpäivän jonka jälkeen se ei missään tapauksessa vastaa mahdollisista käytön aiheuttamista ongelmista joita todennäköisesti ei edes tule.
Vierailija kirjoitti:
Kannattaa noudattaa niitä ohjeita. Varalta kannattaa vaihtaa pullot jo kuukautta ennen kuin vanhenee.
T:Pepsin osakkeenomistaja.
Juuri näin, mitä aiemmin sen parempi,
t: jälleenmyyjä
Mulla on kilpailevan merkin pullossa päivämäärä mennyt umpeen 7 vuotta sitten, ekä pienintäkään aikomusta ostaa uutta pulloa. Paineet noissa niin mitättömät, että ne ei taatusti pulloa hajalle saa.
Olen käyttänyt vaikka ei kai pitäisi. Muutaman vuoden jopa.