Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuplavesipulloissa (esim. Sodastream) on viimeinen käyttöajankohta. Oletteko käyttäneet pulloja tuon yli?

Vierailija
23.07.2022 |

Onko hajonneet paineesta käytössä?

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
23.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen käyttänyt vaikka ei kai pitäisi. Muutaman vuoden jopa.

Vierailija
2/11 |
23.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on lasipullot, niissä ei ole.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
23.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen käyttänyt, eikä mitään ongelmaa. 

Vierailija
4/11 |
23.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainutkaan ei ole hajonnut, vanhin on ollut käytössä jo 10 vuotta.

Vierailija
5/11 |
23.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaihda pullot. Pikku raha silmistäsi. Hyviä tarjouksia pulloille on. T. Taas soodan suurkuluttaja. Ostin jopa mökille oman niin on 2 kaasupulloa. Appelsiinimehu jäi mulla nyt kauppaan ja sitä meni melko reilusti. Hampaat kiittää ja roppa. Roppa on muuten rantakunnossa

Vierailija
6/11 |
23.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on jouluna saatu sodastream ja miettinyt tuota samaa, kun näin pulloissa tuon saman merkinnän.

Vierailija
7/11 |
23.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

vanhimmassa on mennyt tuo päiväys 10 vuotta sitten umpeen. Käytetään päivittäin.

Vierailija
8/11 |
23.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa noudattaa niitä ohjeita. Varalta kannattaa vaihtaa pullot jo kuukautta ennen kuin vanhenee.

T:Pepsin osakkeenomistaja.

Vierailija
9/11 |
23.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuollainen päivämäärä on pulloissa ainoastaan byrokratian takia. Koska kyseessä on niin sanottu paineastia täytyisi se koeponnistaa tietyn ajan jälkeen mutta tuollaisessa käytössä ja tuon hintaisen astian kyseessä ollessa ei ole mitään järkeä tehdä tai teettää sellaista joten valmistaja on ratkaissut asian merkitsemällä pulloihin viimeisen käyttöpäivän jonka jälkeen se ei missään tapauksessa vastaa mahdollisista käytön aiheuttamista ongelmista joita todennäköisesti ei edes tule.

Vierailija
10/11 |
23.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kannattaa noudattaa niitä ohjeita. Varalta kannattaa vaihtaa pullot jo kuukautta ennen kuin vanhenee.

T:Pepsin osakkeenomistaja.

Juuri näin, mitä aiemmin sen parempi,

t: jälleenmyyjä

Vierailija
11/11 |
23.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on kilpailevan merkin pullossa päivämäärä mennyt umpeen 7 vuotta sitten, ekä pienintäkään aikomusta ostaa uutta pulloa. Paineet noissa niin mitättömät, että ne ei taatusti pulloa hajalle saa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä yhdeksän