Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos tilatte vaatteita netin kautta niin uskallatteko

Vierailija
23.07.2022 |

Pitää vaatteita ennen kuin maksu on suoritettu?
Jostain syystä itse kun tilaan niin en käytä ennen kuin olen maksanut ja mahdollisesti tullut vielä kuittaus että maksu on ok.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
23.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä maksan heti Visalla.

Vierailija
2/10 |
23.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sovitan, totean hyväksi ja maksan samantien.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
23.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maksan aina heti samalla kun tilaan. En ole rahapulassa, tuntuu vain vähemmältä vaivalta maksaa heti. 

Vierailija
4/10 |
23.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maksan heti, haluun sen pois alta etten unohda ja joudu maksamaan jotain muistutusmaksuja.

Vierailija
5/10 |
23.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietysti. Ne mitä en pidä laitetaan palautuslaatikkoon heti ja kirjaan palautuksen alkaneeksi. Laskun laitan pitämistäni vaatteista maksuun.

Vierailija
6/10 |
23.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tietysti. Ne mitä en pidä laitetaan palautuslaatikkoon heti ja kirjaan palautuksen alkaneeksi. Laskun laitan pitämistäni vaatteista maksuun.

Jos laittaa palautukseen osan ja osan pitää niin yleensä sillä alkuperäisellä laskulla ei makseta vaan sieltä tulee uusi päivitetty lasku uudella viitenumerolla jolla se maksetaan.

Vierailija
7/10 |
23.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maksan tilatessa.

Vierailija
8/10 |
23.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos laittaa palautukseen osan ja osan pitää niin yleensä sillä alkuperäisellä laskulla ei makseta vaan sieltä tulee uusi päivitetty lasku uudella viitenumerolla jolla se maksetaan.

Ei tule. Tilaan zalandolta. Käytäntö on että pakkauksessa tuleva lasku ei pidä ylipäätään välttämättä paikkaansa vaan asiakas katsoo sen oikean laskun verkosta. Näin he on asian minulle selittäneet. Ja se verkkolasku päivittyy oikeaan summaan kun olet kirjannut palautuksen alkaneeksi.

Vierailija
9/10 |
23.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis meinaatko että myyjä pakottaa sinut palauttamaan vaatteet vai mikä?

Minäkin ostan luottokortilla/Klarnalla ja sitten kun paketti on tullut kotiin ja olen sovittanut ja päättänyt pitää tuotteen, sitten maksan laskun heti pois.

Jos täytyy palauttaa, sitten riippuen kaupasta vähän miten palautus menee mutta ikinä ei yleensä tarvitse odotella rahojen palautusta kun tekee noin päin.

Vierailija
10/10 |
23.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskallan. Mulla vaihtelee miten maksan. Joskus maksan erissä laskulla ja joskus samantien. Aina otan sovitettua heti käyttöön. Eikä ole ikinä ollut vaikeuksia maksaa, koska laskullekaan tilatessa en tietenkään tilaa niin paljoa, ettenkö tietäisi, että pystyn hyvin siitä laskusta suoriutumaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän yksi