Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kaduttaa, kun lopetin imetyksen

Vierailija
21.10.2006 |

Kuopuksen ollessa 1kk lopetin imetyksen. En jaksanut enää, imetys ei vaan tuntunut onnistuvan joten väsyneenä lopetin. Nyt vauva on 3kk ja voi tietenkin hyvin, mutta minua salaa kaduttaa, että annoin niin helposti periksi. Tuntuu, että esikoisen kanssa oli paljon läheisempää, kun imetin häntä. Saattoi pitää sylissä piiiitkään. Kuopus kun vaan imaisee tuttupullon tyhjäksi nopsaan eikä muuten viihdy oikein sylissä. Pelkään, että hänelle jää jokin " vika" tai emotionaalinen vamma, kun ei saa samanlaista sylittelyä kuin esikoinen.

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
21.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki lapsethan ovat erilaisia, joten sitä täytyy myös kunnioittaa:) Meillä esikoinen oli rinnalla vain 2viikkoa, koska ei huolinut ja olin aika kokematon. Nyt tämä pienempi on vieläkin rinnalla(nyt siis 8kk.). Ja tästä olen huomannut, että lapset ovat TÄYSIN erilaisia. Se hellyyden tarve jne.. Siis kaikki lapset tietenkin tarvitsevat huomiota ja VARMASTI hakevat sen jollain tavalla. Kaikki vauvat eivät vain ole sylivauvoja.. Kyllä sinä pärjäät, olet HIENO äiti, usko minua:)<3

Vierailija
2/2 |
21.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se imetys ole aina ainoa oikea vaihtoehto. Dont worry, Be happy.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi yhdeksän