paljoko miehesi ansaitsee kuussa?
Kommentit (27)
oho, olipa tää valehtelu tääl netissä helppoo!
puolisoita. Vastaan vaikkapa 8300e/kk. Kuulostaispa hyvälle.
Totuus 2500e/kk ja aivan tyytyväisiä ollaan palkkaan. Itse tienaan n. 800e/kk, olen yrittäjä ja hoidan samalla lapsen kotona.
Eli taidetaan olla aikalailla keskiluokkaista pienempituloisia, jos tulot on yhteensä ton 3300e/kk yhteensä.
Ensi vuonna ei sitäkään, kun työt loppuu. Onneksi minlla on parempi palkka.
Itse 1600brutto. Ollaanko me köyhiä vai keskituloisia?
jää vähän yli kaksi tonnia. Hyvin pärjätään. Oma palkkani on noin 1000¿ isompi, kun palaan takaisin töihin. Mutta sen aika ei ole vielä pitkiin aikoihin.
kun ei ole sieltä työpaikkaa tarjottu. Maassa ansaitsee ihan riittävästi.
Ollaankos me sitten keskituloisia vai mitä??
nelisen tonnia kuussa ja mä kolme, bruttona. Hirveesti menee veroihin!
Paljonkos sun miehes tienaa?
" Kymppi osaa yhden sanan vierasta kieltäkin. Hienoa! Pisteet sulle"
ihmisillä on lauantai-iltaisin muutakin menoa kuin av-palstailu.
Pankkialalla tuo on ihan normaali liksa, joten kympille onnittelut, jos on totta. Saanko kysyä millaisissa töissä olet itse? Siis paljonko tienaat?
Ja huvikseni tässä surffailin, joten miksi en voisi käydä täälläkin...eihän se tarkoita että roikkuisin täällä koko illan - se lienee jo pateettista. Itse asiassa katselin netistä mitä kivaa pyytäisin miestäni tuomaan työmatkaltansa jonne pian lähtee...
jos joku on toimari tai jotain niin normaali kk-palkka mutta tuollaisia liksoja tienaa muut vain bonuksien kanssa, tässä oli kyse kk-liksasta.
t. pankissa palkanlaskijana
Vierailija:
ihmisillä on lauantai-iltaisin muutakin menoa kuin av-palstailu.Pankkialalla tuo on ihan normaali liksa, joten kympille onnittelut, jos on totta. Saanko kysyä millaisissa töissä olet itse? Siis paljonko tienaat?
urheilen, hoidan ostokset ja ruoanlaiton, pesen pyykin (!), käyn lounaalla muiden " ladies who lunch" kanssa, käyn kielitunnilla, shoppailen...olen erittäin kiireinen ;-)
Vierailija:
urheilen, hoidan ostokset ja ruoanlaiton, pesen pyykin (!), käyn lounaalla muiden " ladies who lunch" kanssa, käyn kielitunnilla, shoppailen...olen erittäin kiireinen ;-)
mutta kyllä se tuntuu hurjalta että joku tienaa kuussa mitä joku VUODESSA!