Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kun sanotaan että parisuhteessa täytyy olla samanlaiset elämäntilanteet

Vierailija
23.07.2022 |

Tai muuten suhde ei voi toimia. Asiaa on selitetty, että 30-vuotias on jo työelämässä ja ehkä omistaa asunnonkin, joten ei voi olla mitään yhteistä parikymppisen opiskelijan kanssa.

Minulla on ikäisekseni erikoinen elämäntilanne sillä olen opiskelija, en todellakaan omista asuntoa ja minulla ei ole kokemusta suhteista, koska olen ujo.

Voiko minulla siis olla mitään yhteistä ikäiseni kanssa, vai pitääkö etsiä nuorempaa seuraa? Mietin tätä vakavissani. 99% ihmisistä, joiden kanssa elämäntilanne kohtaisi olisi minua huomattavasti nuorempia.
N28

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
23.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tarvitse olla samanlainen elämäntilanne. Onnellisessa parisuhteessa toteutetaan yhteisiä sekä omia toiveita. Yhdessä ja erikseen.

Vierailija
2/9 |
23.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljon löytyy kolmekymppisiä miehiä samassa tilanteessa, tosin eihän ne sulle kelpaa koska ovat pakosti viallisia kun eivät sinun iässäsi ole vielä menestyneitä uraohjuksia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
23.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Paljon löytyy kolmekymppisiä miehiä samassa tilanteessa, tosin eihän ne sulle kelpaa koska ovat pakosti viallisia kun eivät sinun iässäsi ole vielä menestyneitä uraohjuksia.

Sellainen todellakin kelpaisi. Olen vain kuullut että se on harvinaista.

Ap

Vierailija
4/9 |
23.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yliopistolta löytyy paljon 30-35v opiskelijamiehiä, jotka ovat ihan samassa elämäntilanteessa.

Vierailija
5/9 |
23.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole ikäiseksesi erikoinen. Et ole edes kunnolla aikuinen vielä.

Vierailija
6/9 |
23.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elämänarvot ja uskomukset, samansuuntaiset päämäärät elämässä ovat oleellisimpia. Mutta jos olet esim. elämänvaiheessa, jossa itse olet jo valmis perheen perustamiseen lapsineen, mutta toinen ei, eroamisriski kasvaa paljon tällaisissa eroavaisuuksissa. Tai jos haluat hengailla paljon ravintoloissa ja toinen on koti-ihminen, on välirikko mahdollinen. Jopa erittäin iäkkäät voivat erota tuollaisen syyn takia, kun toisella alkaakin menojalkaa taas viipottamaan vanhempana ja toista ei.

Vierailija
7/9 |
23.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun löydät ihmisen, jonka kanssa rakastutte, kaikki tuo on yhdentekevää.

Vierailija
8/9 |
23.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tarvi olla samanlaiset elämäntilanteet. Jollain tavalla elämän näkemykset voi olla samankaltaiset. Voihan toisella olla jo suunnilleen aikuinen lapsikin.

Vierailija
9/9 |
23.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei todellakaan tarvitse olla samanlaiset elämäntilanteet. Samanlaisset arvot ja samanlaiset kiinnostuksenkohteet ja molemminpuolinen kunnioitus toista kohtaan on hyvä olla. Onhan niitä sellaisiakin pareja joilla toisella aikuiset lapset ovat samanikäisiä kuin se oma elämänkumppani ja silti elävät onnellisina toimivassa parisuhteessa. Tästä esimerkkinä vaikka Sauli Niinistö ja Jenni Haukio