Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ehdottakaa ammatti/työ, joka on sopivan leppoista

Vierailija
23.07.2022 |

Nykyään työelämä on alalla kuin alalla jäätävän kuormittavaa. Vai onko? Suunnittelen alan vaihtoa ja uudelleen koulutusta. Mikä olisi sopivan leppoisa ala?

Kommentit (35)

Vierailija
1/35 |
23.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole tämmöistä olemassa?

Vierailija
2/35 |
23.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vauva.fi moderaattori.

Työ on helppoa, eikä vaadi aivojen käyttöä. Sinun tulee ainoastaan kyetä poistamaan palstalta yhteiskunnallisia asioita koskevat kriittiset ketjut, vaikka niiden perustelut olisivatkin hyvät.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/35 |
23.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Leppoisa on kovin subjektiivinen kokemus. Sopivasta nyt puhumattakaan. Minusta oma työni on leppoista. Saan päättää käytännössä itse, milloin teen töitä ja pomo kiinnostaa vain se, että hommat tulee hoidetuksi tiettyyn päivään mennessä. Lisäksi työnsisältö on minulle mieluista. Olen projektityöntekijä kansainvälisessä tekniikan alan yrityksessä. 

Vierailija
4/35 |
23.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

-Kemian/paperiteollisuuden prosessinhoitaja. Kolmivuorotyötä tosin.

-poliitikko/mikä tahansa valtion tai kunnan jonninjoutava paperienpyörittelijä.

Vierailija
5/35 |
23.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhelinvaihteessa olen. Hyvin leppoista. Monesti suurin osa päivästä on sen odottelua, että puhelin soi. Työnkuva sitä, että vastaan puhelimeen ja puhun noin minuutin, kunnes ohjaan puhelun toisaalle. 

Vierailija
6/35 |
23.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lossivahti

Vierailija
7/35 |
23.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pesula työntekijä. Työt pysyy työpaikalla

Vierailija
8/35 |
23.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

ai siellä terveyskeskuksessa ja koulussa vaan pyöritellään papereita.....mistäs näin olet saanut päähäsi?

Vierailija
9/35 |
23.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iltasanomien tms. viihdetoimittaja. Riittää, että seuraa julkkiksia somessa ja osaa copy-pastella ottaa postauksista jutun juurta. Välillä sitten tekee esim. videota siitä, miten jääpala sulaa tms. 

Vierailija
10/35 |
23.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ai siellä terveyskeskuksessa ja koulussa vaan pyöritellään papereita.....mistäs näin olet saanut päähäsi?

Mistä lähtien poliitikot ovat olleet töissä terveyskeskuksissa ja kouluissa?

Vierailija
11/35 |
23.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sryhmän varastoon käyttötavaran myyntikunnostajaksi. Ei mitään tavoitteita, riittää kun tekee omaan tahtiinsa. Siellä olet lähempänä boreoutia kuin burnoutia. Mutta "sielu lepää", kädet tekee. Ja paljon minttu kaakaota.

Vierailija
12/35 |
23.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suntio

Vierailija
13/35 |
23.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lossivahti

Ahh. tämä tai sitten majakanvartija. Näistä töistä voisi jopa maksaa itse saadakseen tehdä niitä.

Vierailija
14/35 |
23.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Puhelinvaihteessa olen. Hyvin leppoista. Monesti suurin osa päivästä on sen odottelua, että puhelin soi. Työnkuva sitä, että vastaan puhelimeen ja puhun noin minuutin, kunnes ohjaan puhelun toisaalle. 

Tätä olen miettinyt, mutta elääkö palkalla? Ja eikö tule vihaisia huuto/haukkumispuheluita?

Ei ap.

Vierailija
15/35 |
23.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lossivahti

Ahh. tämä tai sitten majakanvartija. Näistä töistä voisi jopa maksaa itse saadakseen tehdä niitä.

harmi kun majakanvartijoita ei ole enää olemassa

Vierailija
16/35 |
23.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vain tuulettimille tili ja siitä sitten ei tarvi olla ees hyvän näköinen kuhan on alasti.

Vierailija
17/35 |
23.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tätä olen miettinyt, mutta elääkö palkalla? Ja eikö tule vihaisia huuto/haukkumispuheluita?

Ei ap.

Miksi ei eläisi? Normaali tesin mukainen palkka. Ja ei kukaan minulle huuda, koska minä vain välitän puheluita. Huudot saa sitten se, jolle puhelun ohjaan, koska hänen kanssaan sitä asiakkaan asiaa käsitellään. Minä olen monille todennäköisesti vain robotinomainen laite, en niinkään ihminen. Periaatteessa minut voisi korvata nauhoitteella "Jos asiasi koskee tilannetta x, paina 1. Jos tilannetta y, paina 2", mutta meillä on niin monta eri linjaa, että helpompi kun ihminen hoitaa ohjailut. 

Vierailija
18/35 |
23.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pesula työntekijä. Työt pysyy työpaikalla

Hikinen kiireliukuhihnatyö täyttää leppoisuuden kriteerin?

Vierailija
19/35 |
23.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varastomies. Valitetaan kovaa kiirettä ja ettei ehdi. Työnantaja palkkaa ekstraa vuokrafirmalta. Työt sujuu leppoisasti, ilmapiiri on hyvä ja maailman tilanne uutisten kautta hyvinkin tiedossa.

Vierailija
20/35 |
23.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiinteistönhoitaja. Vähän soraa levittelet talvella. Kiireviikolla avaat jonkun mummon oven. Lisineen 3 tonttua kouraan kuussa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi seitsemän