Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kukaan ei huomaa raskautta. Loukkaannutko?

Vierailija
23.07.2022 |

Olet niin lihava, että raskausmaha ei näy mitenkään. Suututko, jos kukaan ei huomaa raskautta ja saat kommentteja tyyliin "ai, en tiennytkään/huomannut".

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
23.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloitus taitaa olla trollailumielessä tehty, niin kuin valtaosa palstan avauksista nykyään. Mutta mulla on ainakin ollut koko aikuisikäni kynnys päätellä tuntemattomien tai puolituttujen naisten muodosta, ovatko he raskaana tai ei, tai siis päätellä sille tasolle asti, että kysyn asiasta tai jotenkin muuten otan sen sanallisesti huomioon. Esim. eräs opiskelututtu oli mielestäni aika selkeästi raskaana, mutta en vain kehdannut viitata asiaan kunnes hän itse teki niin.

Vierailija
2/9 |
23.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pari lähikaupan kassaa on ollut nyt monta vuotta raskaana. Lapsi ei vain synny.

Niinkin voi olla, että nainen on niin hoikka, että raskautta ei ensin huomaa pitkään aikaan. Tiedän erään, jonka raskautta en huomannut lainkaan, ja sitten sain tietää, että hän oli saanut lapsen. Se oli aika ihmeellistä.

Itse olen hoikka, ja pysyin omana itsenäni raskauden aikana, mutta eteen vain ilmestyi pallo.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
4/9 |
23.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en huomannut naapurin raskautta mutta hän kyllä huomasi minun.

Vierailija
5/9 |
23.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljon pahempi on saada onnitteluja, vaikkei ole aihetta.

Vierailija
6/9 |
23.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opetettu, että ei saa kysellä onko toinen raskaana vaikka omaan silmään näyttäisi siltä. Ikinä en ole kenellekkään mitään raskaudesta sanonut vain omien epäilyjen pohjalta, kun on kertonut olen suoraan sanonut, että vähän aavistelinkin asiaa (tai voisi myös sanoa tuon, että eipä sitä huomaa) ja onnitellut.

Vierailija
7/9 |
23.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ketään ei saa katsoa eikä mitään pitä huomata, koska sillä tavalla ahdistelee myös oman sukupuolensa edustajia. Pitää olla hiljaa ja keskustella jostain neutraalista kuten sadevesirännit.

Vierailija
8/9 |
23.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Öö, en tietenkään. Nimittäin lihavilla se isompi maha on, kuin hoikilla. Jos hoikan raskautta ei huomaa, en loukkaantuisi, koska olisin tuskin viimeisilläni. enkä kyllä silloinkaan, sen ihmisen häpeähän se olisi.

Enemmän näkee niitä, jotka EIVÄT ole raskaana, vaikka siltä näyttäkin.

Vierailija
9/9 |
23.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en ikinä ota ite puheeksi kenenkään raskautta kun ei voi tietää onko oikeasti vai eikö. Onnittelen ainoastaan jos tulee ihmiseltä itseltään ilmi, että on raskaana.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän yhdeksän