Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi joidenkin julkkisten on vaika hyväksyä, ettei kaikki tunne heitä?

Vierailija
23.07.2022 |

Jos jotain ohjelmaa seuraakin 500 000 ihmistä tai keikat on loppuunmyyty, se ei todellakaan tarkoita, että kaikki tietäisivät, keitä he ovat. En tiennyt kuka oli kyseessä, mutta pienessä maalaiskunnan kaupassa joku näytti loukkaantuvan, kun ei saanut mitään huomiota ja kassa ei tiennyt "kuka mä oon".

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
23.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut taviksetkin ovat niin huomionkipeitä, että menevät esim. juhlissa ihan vaikeiksi, jos eivät olekaan keskipisteitä.

Vierailija
2/12 |
23.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinä on nostettu oma itse jalustalle kun oletetaan että joku automaattisesti tuntee.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
23.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep ainakin nämä influensserit ja tusinaräppärit ovat niitä pahempia, heti pitäis tunnistaa vaikka kaltaisiaan alkaa olla kolmetoista tusinassa

Vierailija
4/12 |
23.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Selänteillä näyttää nyt olevan ongelmana että kun ei enää tunneta pitää alkaa päteä jollain ihan muulla

Vierailija
5/12 |
23.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sillä ole mitään väliä. Nuorempana tuli ihmeteltyä sen ajan julkkiksia, nykyään ei ns. julkkiksia seuraa juuri. Jos sattuu jonkun tunnistamaan niin sitten.

Vierailija
6/12 |
23.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heh, eräs rokkibaarin portsari pudotteli näitä "Etsää tunne, kuka mä oon"- tyyppejä maan pinnalle:

"En, jonoon niin kuin muutkin!"

Vierailija
7/12 |
23.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on todella huono kasvomuisti ja en ole ikinä ollut kiinnostunut julkkisten elämästä, joten minulla ei ole mitään hajua ihmisten ulkonäöstä. Jotkut politiikot tiedän, samoin muutamat laulajat ja siinä kaikki. Olen asiakaspalvelussa ja jouduin kerran tilanteeseen, että yksi julkkis kysyi minulta juuri tuon kysymyksen. Katsoin tyyppiä ja mietin, että mikään kello ei kyllä klikata, ei mitään hajua. En todellakaan tiennyt ja itseasiassa aikka olisin tiennytkin, niin ei se olisi asiaa muuttanut, vaan tyypin piti näyttää henkkarinsa.

Nokka kippurassa ja naama punehtuneena tyyppi ne näytti ja silloinkaan en tyyppiä tiennyt. Työkaveri sanoi tauolla asiasta ja nauroi, että onneksi minä olin siinä, sillä tyyppi on ikävimpiä julkkiksia joita on.

Vierailija
8/12 |
23.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen melkein viisikymppinen mamma ja seuraan juoru- ja muita vastaavia uutisia aika kehnosti. En siis tunne oikeastaan ketään julkkista tai jos naama näyttääkin hieman tutulta, niin nimeä en varmasti tiedä.

Vierailija
9/12 |
23.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Somen myötä uusia "julkkiksia" syntyy kuin sieniä sateella. Riittää että on joku tiktok-stara tai insta-beibi, että on julkkis. Eihän niitä kaikkia kukaan jaksa muistaa.

Vierailija
10/12 |
23.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En todellakaan tunne näitä nykyajan nuoria julkkiksia ainakaan.

Vierailija
11/12 |
23.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Nyt kun oikein katson niin sähän näytät serkkupoika Jalmarilta! Mites on Jalmarilla mennyt? Hait sinne lääkikseen, pääsitkö? jne"

Vierailija
12/12 |
23.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valtaosa on ns turhia julkkiksia!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi seitsemän