Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka monta kertaa viikossa imuroit ja peset lattiat? Asunnon koko?

Vierailija
21.10.2006 |

Kommentit (40)

Vierailija
21/40 |
21.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yläkerran joka toinen viikko. Lattiat pesen alakerrasta 4-5 kertaa vuodessa ja yläkerrassa 2x. Ruokapöydän alta tietty pesen useammin, kun siellä lainehtii milloin mitäkin :)

- 250 neliötä ja 3 pientä lasta-

Vierailija
22/40 |
21.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nihkeäpyyhintä on ihan eri asia kuin lattian peseminen ja se on esim. parketille oikeastaan ainoa sopiva puhdistuskeino.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/40 |
21.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eteinen, keittiö ja olohuone, ja kulkureitit joka päivä, joskus useampaan kertaankin. WC pari kertaa viikossa, makuuhuoneet noin kerran viikossa tai useammin. Pari kertaa kuussa myös ne pahimmat nurkat. Lattioita pestään sieltä täältä joka päivä (keittiö joka päivä) ja vähintään kerran kuussa kaikkialta. Neliöitä 75. Ja uskokaa pois: MEILLÄ ON SILTI LIKAISTA JA ROSKAISTA; HIEKKAA JA PÖLYÄ!!!

Vierailija
24/40 |
21.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ahdas asunto monen lapsen kanssa pakottaa imuroimaan ennenkuin hiekat ja roskat leviää jaloissa. Ja kaikki silti luulee ettei meillä koskaan siivota. Missä vika? Kertokaa? Kun tullaan ulkoa sisälle, on saman tien hiekkaa. Kun syödään ja tehdään ruokaa, on saman tien sotku valtaisa, 1-vuotias pahin sotkija ja syödään ja juodaan vain keittiössä (aikuiset olohuoneessa kun lapset nukkuu, mutta korjataan jäljet heti pois, ei sotkua).

Vierailija
25/40 |
21.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luudalla lakaistaan joka päivä jostakin. Omakotitalo.

Vierailija
26/40 |
21.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä muutama koira, ja noin 100 neliötä. Imuroin kerran viikossa ja samalla moppaan lattian. Joskus kyllä moppaan vain joka toinen vko. Pari pv on aika siistiä, sitten taas on karvasta ja pölystä / hiekkasta. Mutta kaikkeen tottuu.... Muiden mielestä meillä on aina siistiä, mutta onhan tota karvaa aina.

Vierailija
27/40 |
21.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muualla pesen lattiat ehkä 4-5 kertaa vuodessa.

Vierailija
28/40 |
21.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lattioita en pyyhi ollenkaan, koska suurinta osaa peittää matot.

Perhettä yksi lapsi ja mies ja minä

Neliöitä 79

Vierailija
29/40 |
21.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä tai siis minun mieheni imuroi 1 x vk viikolla saatetaan imuroida eteistä useammin, keittiön lattian pyyhin kosteella joka toinen päivä, wc:n siivoan 1 x vk. Asunto on 80 neljöö.

Vierailija
30/40 |
21.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

te jotka imuroitte jokapäivä... MIKSI??!! turhaa työtähän se on! ei seuraavana päivänä imuroinnista OLE IMUROITAVAA!!!

Vierailija
31/40 |
21.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yläkerta siivotaan n. kerran kahdessa viikossa. Tai kolmessa.

Alakerta samaan malliin. Välillä on pakko imuroida ja keittiötä siivota useammin.

Onpahan ainakin siivottavaa.

Joka päivä kyllä lakaisen hiekat ym, harjalla ja rikkalapiolla.

Vihaan imurointia, kuivamoppauksesta tykkään enemmän.

Vierailija
32/40 |
21.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eteinen on pakko imuroida, koska kerrostalossa rattaat on tuotava sisään, ja niiden mukana tulee mahdottomasti hiekkaa tähän vuodenaikaan. Rengassuojat olisivat jees, kun muistaisi joskus ostaa ne. Keittiöönkin kertyy nopeasti muruja ja muuta. Muita huoneita imuroin tarpeen mukaan, yleensä imuroin yhden huoneen samalla kuin keittiön ja eteisenkin. Imuri on siis käytössä joka päivä.

Lattioita pyyhin tarpeen mukaan. Keittiön lattia tulee pyyhityksi 2-4 kertaa viikossa. Muut lattiat kerran 1-2 viikossa.

Meillä ei tehdä viikkosiivousta, vaan siivoan joka päivä jonkun verran. Näin paikat pysyvät siistimpinä kuin jos siivoaisi koko kämpän kunnolla kerran viikossa. Kokemusta on.

Vierailija
33/40 |
21.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

imuroidaan n. 7 x viikko, välillä kahdestikin päivässä. Lattiat mopataan 1-2 x viikko, neliöitä 120. Ryömimis-ikäinen lapi ja karvoja pölistelevä koira...

Vierailija
34/40 |
21.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

lattiat pesen 1-2 krt viikko.(71neliöä)

Vierailija
35/40 |
21.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

te jotka imuroitte jokapäivä... MIKSI??!! turhaa työtähän se on! ei seuraavana päivänä imuroinnista OLE IMUROITAVAA!!!

Kyllä meillä taapero onnistuu aina joko syömään puolet lattialle tai murustamaan leivän. Helpompaa imuroida ne kun jotain muuta. En todellakaan imuroi jos ei mitään ole mutta kun aina sielä on jotain murua jota taapero sitten tunkee suuhun. Eteinen on pävittäin hiekkainen ja kivinen. Ulkoillaan kahdesti.

T: Joku niistä joka imuroi lähes päivittäin keittiön ja eteisen

Vierailija
36/40 |
21.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

mun lapsuudenkodissa lattiat pestiin aina jouluksi ja kesäloman aikana, eli kahdesti vuodessa, enkä muista, että meillä olisi kovin likaista ollut. Itse pesen lattiat parin kuukauden välein meidän suurperheessä, ja koko suku nauraa mun siisteyshysterialle. Pesin ne juuri tänään parin kuukauden tauon jälkeen, eikä vesi ollut edes kovin likaista.

Tää kuulostaa rennolta,just näin pitää olla,eikä mitään hikipinkosiistiä!

Vierailija
37/40 |
21.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moppaan kerran kahdessa kuussa, tahti tihenee tosin nyt, kun olen kotirouva =)

Juu ja pinta-alaa 220.

Vierailija
38/40 |
21.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

imuroidaan joka toinen vko ja lattiat pestään pari kertaa vuodessa. Laiskoja ollaan, hävettää.

Vierailija
39/40 |
21.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

On yksi lapsi ja koira ja kissa. Neliöitä 65.

Vierailija
40/40 |
21.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Välittömästi imuroinnin jälkeen onkin hyvä tuulettaa asunto kunnolla jotta ilmassa leijaileva hienopöly lentää pihalle. Ristiveto on kaikkein tehokkain. Ihan vinkkinä vaan hänelle joka kommentoi että tiheä imuroiminen on haitaksi allergikoille...

Itse imuroin noin 2-3 kertaa viikossa ja moppaan lattiat noin 2 kuukauden välein.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän kaksi