Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hämmästyttävä kokemus!

Vierailija
22.07.2022 |

Kokeilin huvikseni yksin ollessa vaimon kesämekkoa ja käytettyjä pikkuhousuja. Sepäs kiihotti minua. Otin vielä eiliset pikkuhousut käteeni ja haistelin niitä. Vain muutama veto kullista ja laukesin rouvani pikkareihin. Tuntui kivalta, mutta sitten rupesi nolottamaan, vaikka olin yksin. Tekisi mieli ottaa uusiksi. Jopa vaimoni luvalla. Miten saisin hänet suostumaan? Onkohan minulla transvestiittisiä taipumuksia? Toki kyllä pervoilemme monin eri tavoin, mm pissaleikkejä ja nuolen pyllyä.

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
22.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehdotan että aloita niistä vaimosi pikkuhousuista kun ne häneen liittyy. Nauttikaa niistä kaikin tavoin, sitten voit alkaa kertomaan kuinka tykkäät kankaan tunnusta penistäsi vasten ja miten se kiihottaa. Siitä sitten varmaan lähtee etenemään niiden päälle pukemisella ja kun asia on tullut tutuksi ja selväksi vaimollesikin, niin on varmaan luontevampaa siirtyä kertomaan mekkoasioistakin. Jos vaikuttaa että vaimo ei ehkä sille lämpene, niin kenties sen voi jättää omaksi kivaksi sitten vaan? Kuitenkin itse näin naisena ja pikkuhousufetistinä ymmärrän hyvin että pelkästään niillä pikkuhousuillakin saa uskomattomia säväreitä aikaiseksi ja onhan se sekin jo puoli voittoa vaikka muuten ei "koko pakettia" saisikaan. Toivottavasti löydätte yhteisen sävelen :)

Vierailija
2/2 |
22.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kasvissyöjät kuormittavat valtavasti ilmastoa hirveillä myrkkypäästöillään. Pupunruoan mussuttajathan pierevät ihan tolkuttoman paljon. Sillä on oikeasti vaikutusta ilmaston kuormitukseen sekä kanssaihmisten hengitysilman laatuun.

Joten kannattaa haistella vegaaninaisten pikkareita. Niissä on pepusta tullutta hajua valtavat määrät.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä yksi