Asuisitko mielummin maaseudulla vai kaupungissa?
Asuisitko mielummin maaseudulla vai kaupungissa?
Kommentit (11)
Mieluiten asuisin kaupungin reunalla omakotitalossa, niin että kauppaan olisi maks. 5km.
Helsinki, täällä on hyvät palvelut ja hyvät elämisen mahdollisuudet.
Asun pientaloalueella kaupungissa ja tämä on aika mukava.
Maalla ei varmaankaan aika kuluisi.
Kaupungissa asun, enkä ole muuttamassa.
Kaupungissa on palvelut lähellä ja hyvä julkinen liikenne. Perhe ja kaverit on täällä.
Maalla muuten, mutta ongelmana auton välttämättlmyys ja juoruilevat ihmiset.
Helsingissä asuisin mieluiten, mutta vain ihan keskustassa. Kun ei tähän ole varaa niin asun maalla. Lähiöasuminen jossain radan varressa olisi viimeinen vaihtoehto
Ilman muuta maalla. Mieluummin vielä syrjemmässä, kuin mitä nyt. En pidä yhtään kaupungeista.
Nyt asun sellaisen pikkukaupungin kupeessa, periaatteessa maaseudulla kumminkin. Tämä on ehkä järkevintä, koska en ole enää ihan nuori ja ikäähän tulee koko ajan lisää. Joten ei ole hyvä missään ihan korvessakaan asua, jos jotain sattuu. Täältä on hyvät yhteydet keskustaan kyllä.
Minulle luonto on niin hirveän tärkeä asia, että tulisin hulluksi jossain kaupungin keskustassa. Mikään puisto ei tarkoita minulle aitoa luontoa. Nyt pääsen pihasta metsään ja korkealle vuorellekin, mistä näkyy kauas.
Ihmisvilinät vähän tuskastuttaa. Silti tykkään kyllä käydä aina silloin tällöin isossa kaupungissa ihan vaan ostoksilla ja kahviloissa istumassa. Kun tietää pääsevänsä kotiin luonnon rauhaan kumminkin.
Mökillä silloin tällöin riittää maalaisuuden kokemiseen, en pystyisi asumaan maalla.
Haluaisin asua maalla. En vaan pidä autolla ajamisesta, joten toistaiseksi olen tyytynyt kaupunkielämään julkisineen.
En tiedä minkälaista maalla olisi asua.
Kaupungissa en kyllä viihdy metelin ja ihmispaljouden takia.
Työpaikan tullen maalta voisin muuttaa kokeilemaan.