Mikä on teidän lempi makkara grilliin/uuniin/nuotiolla?
Minä tykkään Wilhelmin perinteisestä. Nuotiolla kävisi perus lenkkikin.
Kommentit (31)
Grillattiin pari päivää sitten just Wilhelmin chili-sulatejuusto maggaraa. Parasta mitä on vaikka kalliimpaa kuin joku jauhomakkara.
Voih, lapsena olen viimeksi ollut nuotiolla. Kesäleirillä. Kaipa se oli jotain lenkkimakkaraa mitä paistettiin mutta ulkona ystävien kanssa niiiin hyvää.
Uusi lemppari Meän Lihan grillimakkara. Maisteltiin mausteisiakin versioita, oli useampi erilainen. Kaikkein paras kuitenkin perusmakkara ilman juustoja ja chilejä yms.
http://www.meanliha.fi/tuotteemme/
Kotivaran kärkkäri hyvä kakkonen
Kyllä mulle maistuu kaikki muut grillimakkarat paitsi ne jotkut devil tai jotain. Tulisuus oli liikaa vaikka otimme kaljaa samalla ja oltiin vähän jurrissa. Huhhuh.
Grillissä Lidlin chorizo, nuotiolla tai takassa paistettuna Kivikylän Huiluntuhti.
Vierailija kirjoitti:
Poprillia tulee yleensä ostettua.
Kyllä se nälkäisenä menee ja on halpaa.
52 kruunua Kivikylän pieni lenkki Ruotsissa eileen.
Paljonko Suomessa?
Vaahtokarkki olisi varmaan hyviä nuotiolla. En ole kokeillut vielä.
Juusto Vilhelm tai Huiluntuhti nuotiolla. Kaasugrillillä joku jauhopötky, poprilli, camping tms.
Vierailija kirjoitti:
52 kruunua Kivikylän pieni lenkki Ruotsissa eileen.
Paljonko Suomessa?
Ohhoh. Aika kallista se on meilläkin. 3,90e näin kaupassa viime viikolla.
Onko se nyt Wilhelmi se savupekoni makkara vai Kabanossi? Sitä kuitenkin. Olen yrittänyt löytää jonkun tulisen makkaran, mutta ei semmoista ole vaikka paketin kyljessä saattaa lukea habanero tai carolina reaper. Ihan nössöjä molemmat. Lauantaimakkarasssakin on enemmän makua.
Vierailija kirjoitti:
Grillattiin pari päivää sitten just Wilhelmin chili-sulatejuusto maggaraa. Parasta mitä on vaikka kalliimpaa kuin joku jauhomakkara.
Sana MAGGARAA on ärsyttävä.
Camping ollut mun suosikki vuodesta 1971 kun eka kerran meidän perheeseen ostettiin juhannukseksi grillimakkarat
Vierailija kirjoitti:
Onko se nyt Wilhelmi se savupekoni makkara vai Kabanossi? Sitä kuitenkin. Olen yrittänyt löytää jonkun tulisen makkaran, mutta ei semmoista ole vaikka paketin kyljessä saattaa lukea habanero tai carolina reaper. Ihan nössöjä molemmat. Lauantaimakkarasssakin on enemmän makua.
Nössöjä? Sipaseppa noiden tulisten makkaroiden päälle jotain oikein hottia sinappia niin alkaa olemaan potkua.
Vegenakit on oikeasti hyviä ja samalla ympäristöystävällisiä. En olisi itsekkään aikoinaan uskonut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nössöjä? Sipaseppa noiden tulisten makkaroiden päälle jotain oikein hottia sinappia niin alkaa olemaan potkua.
En käytä sinappia.
Poprillia tulee yleensä ostettua.