Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Jätätkö koskaan tahalleen vastaamatta tuttavasi puhelinsoittoon?

Vierailija
22.07.2022 |

Miksi? Itse ainakin jätän, jos ei huvita.

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
22.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta kai jätän

Vierailija
2/24 |
22.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai kukaan oleta että kaikkiin puheluihin pitää aina olla vastaamassa?!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
22.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on kaikki illat puhelin äänettömällä töiden jälkeen.

Vierailija
4/24 |
22.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos on kotona hereillä vailla mitään kovin tärkeää tekemistä ja kuulee puhelinsoiton, niin kyl oletus on yleensä että vastataan. En tosin itsekään vastaa, vaikka tilanne olisikin tuo.

Vierailija
5/24 |
22.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

en vastaa juuri ikinä. Enkä soita takaisin. Minut tavoittaa viesteillä.

Vierailija
6/24 |
22.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika useinkin. Esim. kesken työpäivän, tai jos kotona on yhtä aikaa menossa ruoanlaitto, tiskikoneen täyttö ja lapsella on yhtä aikaa asiaa. 

Vierailija
7/24 |
22.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietenkin jätän vastaamatta, jos olen tilanteessa, jossa en voi puhua puhelimessa. Esim. jos olen kyläilemässä jossain, en vastaa puheluihin siellä ollessani, se olisi minusta epäkohteliasta.

Vierailija
8/24 |
22.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tätini puheluihin en vastaa enää.

Yksipuolista selostusta hänen tanssimatkoistaan ja puhelut kestää yli tunnin! Soittaa jopa kesken työpäivän

Vierailija
9/24 |
22.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos on kotona hereillä vailla mitään kovin tärkeää tekemistä ja kuulee puhelinsoiton, niin kyl oletus on yleensä että vastataan. En tosin itsekään vastaa, vaikka tilanne olisikin tuo.

Minulla se aika jolloin ei ole tekemistä on tärkeämpää kuin se että teen jotakin. Silloin en käytä aikaani muihin.

Vierailija
10/24 |
22.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Helppo vastata rehellisesti koksa minulla Ei ole älypuhelinta. perus kännyni harvoin soitetaan,Joten en välttämättä havahdu jos soi? Syy Kuulovikani synnynäinen sisäkorvan rapetuma tauti ! Joten musikki kuntelen kulokeilla ja kuulokket on myös Tv katsoessani.En istu puhelin kädessäni tai että olisi vieressäni.En edes selaa onko joku soittanut? Mainiosti voin silti ja kohtaan ihmiset kasvotusten vaihtaen kulumiset.

Vierailija
11/24 |
22.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina. Tuttavat osaavat käyttää watsappia, jos eivät, niin ovat entisiä tuttavia joten no big deal.

Vierailija
12/24 |
22.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tätini puheluihin en vastaa enää.

Yksipuolista selostusta hänen tanssimatkoistaan ja puhelut kestää yli tunnin! Soittaa jopa kesken työpäivän

Mulla sama, paitsi kyseessä on työkaveri. Ei ole aikaa yli tuntia kuunnella jaarituksia naapurin kummin kaiman edesottamuksista. Kertoo myös samat jutut moneen kertaan uusina.

Vierailija
13/24 |
22.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätän kyllä. Aina ei vain pysty eikä kykene. Eikä edes halua.

Vierailija
14/24 |
22.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä. En jaksa turhanpäivästä jaarittelua. Laittakoon viestin jos on asiaa.

Vierailija
15/24 |
22.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä murretta tuo "tahalleen" on?

Vierailija
16/24 |
22.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En. Helppo vastata rehellisesti koksa minulla Ei ole älypuhelinta. perus kännyni harvoin soitetaan,Joten en välttämättä havahdu jos soi? Syy Kuulovikani synnynäinen sisäkorvan rapetuma tauti ! Joten musikki kuntelen kulokeilla ja kuulokket on myös Tv katsoessani.En istu puhelin kädessäni tai että olisi vieressäni.En edes selaa onko joku soittanut? Mainiosti voin silti ja kohtaan ihmiset kasvotusten vaihtaen kulumiset.

Meinaat että älypuhelimeen soitetaan useammin?

Vierailija
17/24 |
22.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska olen erakko ihmisten keskellä niin jätän tahallaan useinkin vastaamatta soittoihin, kun minua ei yksinkertaisesti huvita!

Vierailija
18/24 |
22.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätän aika usein yhdelle "kaverille" vastaamatta. Hän soittaa aina kännissä tai on vailla kaljarahaa.

Vierailija
19/24 |
22.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tahalleen? Tahallasi tarkoitit varmaan kirjoittaa.

Mulla on puhelin aina äänettömällä. Kenenkään ei tarvitse olla tavoitettavissa 24/7

Vierailija
20/24 |
22.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En jätä. Niin harvoin puhelin soi. Minulla oli kaveri, joka jätti vastailematta soittoihin ja viesteihin. En tykännyt. Enää ei olla kavereita. Hän ilmeisesti halusi ghostata minut pois elämästä ja onnistui.