Onko teitä huijattu nettikirppiksillä?
Luoja, miten sitä vanhoilla päivillä osaa järkyttää ihmisten petollisuus. Oma moka, en tarkistanut tuotteen kuntoa noutaessa ja harhaanjohtavassa esittelytekstissä ei lukenut tuotteen olevan rikki. Hintakin oli isohko, joten en päätellyt siitäkään.
Myyjä asui uudessa hienossa talossa ja rahaa selvästi oli, mitään epäilyjä ei herännyt.
Kotona huomasin tuotteen olevan kaatiskamaa, käyttökelvoton.
Ilmoitus oli jo poistettu enkä saanut screenshottia talteen, olen varma, ettei rikkinäisyydestä ollut mainintaa.
Reklamoin viestillä ja myyjä totesi, että ilmoituksesta kävi selville sen puutteet.
Itse olen satavarma, ettei mitään ilmoitusta käyttökelvottomuusesta ollut.
Vika oli vastaava, kuin jos joku myisi kengät ilman pohjia ja väittäisi, että kyllä ne silti on kengät.
Silmämääräisesti vikaa ei tässä ollut, viallisuus ilmeni käytössä.
Tiedän että ihmisiä huijataan ja tiedän että omaa huolimattomuutta, mutta miten päästä yli siitä, että oikeasti joutuu höynäytetyksi kuin ostaisi saavillisen kalaa ja puolet ämpäristä olisi kiviä ja kalat vaan siinä päällä
Harmittaa!!!
Miten teitä on huijattu? Vertaistukea🥲
Kommentit (4)
nuori tyttö möi kaulaketjua postituksella . kuvassa oli salama korun keskellä.
sitten kun korun sain siitä puuttui yksi kivi keskeltä. semmoinen tarina. muuten ei ole huijattu.
Ap, kerro nyt millainen tuote ja mitä puutteita.
Ei varsinaisesti huijattu mutta ärsyttää nää jotka ilmoittaa että juu, minä ostan, sit odotat että "ostaja" suvaitsee ilmoittaa missä nähtäis (mä siis myyn vaan tässä lähialueen kirppiksellä, en postittele mitään) ja sitten ei enää vastata viesteihin.
Minä luotan ihmisiin ihan liikaa ja petyn aina. Olen oikea kunnon kusetettava. Jos joku sanoo että tää toimii, en ala testaamaan.
Sitten kaduttaa kun luotin.