Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olenko haluttava nainen vaikka ylipainoa on 20 kg.

Vierailija
21.07.2022 |

Pitäisikö minun laihduttaa? Vai tykkäättekö miehet kurvikkaammasta? Minua kyllä kehuttiin enemmän kun olin hoikempi.

Kommentit (32)

Vierailija
21/32 |
22.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen pannut neljää xl- naista iältään 25-55 vuotta. Rivoja kyltymättömiä naisia. Peukutan

Mä olen myös pannut rivoja naisia, mutta läskejä ne eivät suinkaan olleet.

Puhutaankohan läskeistä rivoina ja kyltymättöminä siksi, koska he saavat seksiä niin harvoin?

Vierailija
22/32 |
22.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen pannut neljää xl- naista iältään 25-55 vuotta. Rivoja kyltymättömiä naisia. Peukutan

Mä olen myös pannut rivoja naisia, mutta läskejä ne eivät suinkaan olleet.

Puhutaankohan läskeistä rivoina ja kyltymättöminä siksi, koska he saavat seksiä niin harvoin?

Eihän sana rivous tarkoita samaa kuin kappale- tai lukumäärä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/32 |
22.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bojoing-läski on in!

Vierailija
24/32 |
22.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Bojoing-läski on in!

Kuka suomalaisista julkuista on bojoing- kuningatar

Vierailija
25/32 |
22.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

hoikat kiinnostaa/kiihottaa paljon enemmän. Toki jos olet taitava suustasi ja annat muutenkin paljon ja usein, eikä ole kumipakkoa, niin oletettavasti saat seuraa.

Vierailija
26/32 |
22.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu täysin siitä missä kilot sijaitsee. Tissit ja perse = nam. Mahassa = yök.

Vierailija
27/32 |
22.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Riippuu täysin siitä missä kilot sijaitsee. Tissit ja perse = nam. Mahassa = yök.

10 kiloa tisseihin ja toinen 10 perseeseen. Kyllä näyttäisi hyvältä.

Vierailija
28/32 |
22.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakaan minulla 10 kg ei tunnu haittaavan, vaan kiinnostuneita riittää näinkin. 20 kg on silti jo niin paljon, että en usko sellaisen ylipainon olevan eduksi ulkonäölleni, vaan näillä nykyisillä mitoillani alan olla ihan maksimipainossa, joka minulle sopii.

Vierailija
29/32 |
22.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olet mielestäni haluttava. Kruunaa komeutesi vielä ajamalla itsesi posliiniksi

Mitä..miksi? Tarkoitit varmasti, että 'ajamalla itsesi:

Kaljuksi'? (kruunaa komeuden;)

Vierailija
30/32 |
22.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tasaisesti kiloja koko kropassa. Laihtuisin kyllä helposti ja yleensä laihdun ensiksi vatsasta. Olen vain liian kova herkuttelemaan ja syömään.

Vierailija
31/32 |
22.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

20kg ei ole vielä paljon mitään. Harvemmin minä ainakaan alle 150 kiloisista jaksan kiinnostua.

Vierailija
32/32 |
23.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmiset!

(Onko teillä käytössänne yhden yhtäkään niistä miljardeista harmaista aivosoluistanne?) Sopii kyllä epäillä.

Läpi tuntemamme (ei ihan eletyn kuitenkaan, kaikki) lähihistorian: sanotaammeko, 'post-war-era', pitkälti jo suomen sotiemme kuitenkin! Eli tuolta 70-luvun lopusta/ 80-luvun alusta? Aina tänne 2022:een, niin ihmisiä on ollut silloinkin: eri-lai-sia. (kuten tänäkin päivänä on) On lihavia. On laihoja. On vähemmän lihavia. On vähemmän laihoja.jne.jne Se on totta!

Se, (kummallinen asia. Tämän kummallisen otuksen: ihmisen. Niissä miljardeissa harmaissa aivosoluissa on, että kaikesta "älystämne huolimatta olemme tyhmiä" kuin saappaat sanotaan) miten joku, ulkopuolisen silmissä normaalilta näyttävä nainen, onkin omasta mielestään: ' liian lihava? liian laiha? liian ruma? liian kamala.jne.jne. Se on totta!

Miksi sitten pitää, nykyisin kuin jonkunnatsiajanpoliisimanipuloinnin.tms.jne. tapaisilla 'uusilla säännöillä' ja rajoituksilla.jne.yms.

konsteilla saada aikaiseksi: tänä täysin "keinotekoinen tilanne". Hei, me nyt: 'miellytetään kaikkia' ja 'ei loukata yhden yhtäkään'.jne.jne. Se on totta.

Ja kuitenkin, (tämä omituinen otus: ihminen. On ja tekee niin 'hulluja ratkaisuja' omassa päässään. Niillä miljardeilla harmailla aivosoluillaan, ettei siinä pysy perässä edes se: "älykkäinkään älylaite" oon vaan huomannut) hulluinta tässä kaikessa on ettei mitenkään tai mikään voi estää tätä hulluutta? Se on totta!

Parempi onkin kun vain luovutaan kaikesta: turhista 'rajoituksista ja säännöistä' jotka eivät edes toimi. Opitaan ja uskotaan siihen vain, että kaikki ihmiset on er-lai-sia. Kuten on aina ollut ( tuntemamme lähihistorian ajan) ja aina oleva; toivon mukaan.

Ja kohdellaan, vain ihmisiä vain ihmisinä.

Ihmiset!

Ei kait se niin vaikeaa voi olla ? (edes kaikille. Niille miljardeille harmaille aivosoluillemme) Vai onko.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi kuusi