Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

" En adoptoisi mustaa lasta koska hän joutuisi rasismin uhriksi"

Vierailija
21.10.2006 |

-ajattelu tarkoittaa sitä, että mikään ei muutu. Haluamme elää rasistien armoilla, ja taidammepa olla piilorasisteja itsekin. Muistakaa olla pitämättä silmälaseja tarvitsevilla lapsilla laseja, ettei häntä kiusattaisi. Parempi kävellä päin seiniä kuin että joku pösilö kiusaa.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
21.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sille mitään voi. Arvot voivat vielä tästä taas koventuakin. Nyt eletään harvinaisen suvaitsevaista aikaa ihmiskunnan historiassa. Aina on ollut erilaisten vainoja ja niitä tulee jatkossakin. En halua olla mikään maailmaa muuttava pioneeri kovin panoksin.

Vierailija
2/7 |
21.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kun minä en adoptoisi juuri syrjinnän ja rasismin takia!

Esim. tuttavapiirissä on yksi kiinasta adoptoitu lapsi ja olen sivullisena kuullut kommentteja tyyliin " vinosilmä" . En halua tuoda tänne Suomeen lasta, joka ei todennäköisesti tulisi sopeutumaan tänne.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
21.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vielä jos asut suomessa pikku kylässä siis (alle 1000) pienessä niin kyllä täällä pikkaisenihmisiä katellaan alta lipan. Jopa uudisasukkaat joutuvat olemaan koeajalla sen n. 7 vuotta ennkuin hyväksytään joukkoon.

-pikkukylässä kohta 11v asunut.,

Vierailija
4/7 |
21.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

en panisi omaa murkkuani roiskeläppä päällä humalassa testaamaan tätä teoriaa vain siksi, että jonkun on aloitettava asenteen muutos.

Vierailija
5/7 |
21.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun kylällä kaikki tuntevat toisensa ja tietävät toistensa asiat, niin se erinäköinen adoptiolapsi ei ole samalla tavalla rotunsa edustaja kuin isommilla paikkakunnilla vaan nimenomaan vanhempiensa lapsi. Minulla on ystävänä suomalaisen naisen lomaromanssin tulos, joka on elänyt lapsuutensa äitinsä ja suomalaisen isäpuolensa ja pikkusisarusten perheessä pikkukylässä. Siellä oli kuulemma paljonkin supistu silloin, kun hänen äitinsä oli raskaana, mutta hän itse ei muista, että kukaan olisi hänen ihonväriinsä erityisesti kiinnittänyt huomiota enää, kun hän oli niin iso, että itse muistaa jotain. Siellä hän oli vain se Meikäläisen Maijan tyttö, ei sen kummempaa. Nyt vasta kaupunkiin muutettuaan hän on kunnolla joutunut kohtaamaan rasismia. Nyt hänelle huudellaan, että meinisit kotiisi, neekeri, mitä sä tänne tulit meidän rahoilla elämään ym.

Vierailija:

Vielä jos asut suomessa pikku kylässä siis (alle 1000) pienessä niin kyllä täällä pikkaisenihmisiä katellaan alta lipan. Jopa uudisasukkaat joutuvat olemaan koeajalla sen n. 7 vuotta ennkuin hyväksytään joukkoon.

-pikkukylässä kohta 11v asunut.,

Vierailija
6/7 |
21.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

-ajattelu tarkoittaa sitä, että mikään ei muutu. Haluamme elää rasistien armoilla, ja taidammepa olla piilorasisteja itsekin. Muistakaa olla pitämättä silmälaseja tarvitsevilla lapsilla laseja, ettei häntä kiusattaisi. Parempi kävellä päin seiniä kuin että joku pösilö kiusaa.

Oikeastaan koko teksti on pelkkää puppua...

Vierailija
7/7 |
21.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä näy enään mustia, kiinalaisia,mustalsia tai mitään muutakaan ulkonäollisesti kamalnpaljon poikkeavaa. valitettavasti minust, kun erilaisuus olisi sinänsä rikkaus. ainoastaan yksi perhe on missä lapset on puoliksi etelänmailta ja siinäkkä isä ei ole kuvioissa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan kolme