Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ex-kaverini on täällä käynyt puhumassa minusta pahaa :(

Vierailija
21.07.2022 |

Kävi ilmi jälkikäteen. Tunnistin tietyistä hyvin vihaisista kommenteista melkein täysin hänet jo aiemmin. Hän uhkaili minua aikaisemmin todella vakavalla ja pelottavalla tavalla. En tiedä perimmäistä syytä edes; olen vain kuulemna nolo pelle hänen mielestään. En tiedä, mitä tekisin puolustautuakseni hänen tekosiltaan. Pakko varmaan kysellä kautta rantain yhteisiltä tutuilta vielä lisää, mitä minusta on puhuttu. Kävi ilmi sekin, että piti minua kaverinaan vain hyötyäkseen minusta. Tarkoitus olisi saada oma elämäni parempaan järjestykseen.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
21.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin yhteydessä narsistien uhrien tukeen jo, nimittäin olen jonkinlainen n-magneetti. Ei ihme, että tuntuivat tietyt tuttavuudet raskailta ja ne ovat vaikuttaneet itsetuntooni haitallisesti. Kuvittelin vuosikausia, että ne minua manipuloivat tyypit olisivat jotenkin cooleja ja oikeassa asioista. Melkeinpä ihailin heitä, kun itse olen niin rauhallinen ja mukautuvainen. Kesti vuosia nähdä sen feikkauksen taakse. :(

Vierailija
2/3 |
21.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sepä ikävää, mutta tuskin hän puhui nimelläsi kuitenkaan? Mitä pahaa hän sepitti sinusta? 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
21.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sepä ikävää, mutta tuskin hän puhui nimelläsi kuitenkaan? Mitä pahaa hän sepitti sinusta? 

Ei varmaankaan minun nimelläni täällä, mutta muuten (ja kommentoi johonkin kirjoittamaani todella aggressiivisesti). Hän on hyvinkin nokkela manipuloimaan ja itse olin hänen otteessaan vuosikausia. Yhteisille tutuillemme on puhunut nimellä toki todennäköisesti. Hän kertoi minullekin pyytämättä tuttujen arkaluontoisia asioita, vaikkei minua kiinnosta juorut yhtään. Toppuuttelin ja vaihdoin aihetta. Sen takia hän varmaan niin suosittu onkin, kun hänellä riittää juttuja muista. Eipä tähänkään taida auttaa muu kuin aika ja ammattiapu.