Onko teillä makkarissa tv?
Meillä ei ole mutta ajattelin laittaa. Olis mukava pelata pleikkaria makoillessa.
Kommentit (19)
Vierailija kirjoitti:
On, kun mies ei suostu luopumaan siitä. Hän on tainnut katsoa sitä kolme kertaa viiden vuoden aikana. Mikä aina välillä avaan sen ja katson youtubea siitä, yhtä hyvin voisin katsoa puhelimella. On myös työhuoneessa tv:n kokoinen näyttö, lapsen huoneessa 2näyttöä ja tv, autotallissa tv ja olohuoneessa tv ja minun työkoneen näyttö. Ja mökillä tv. Meitä on kolme, mutta hyvä, että kaikille on kolme ruutua+puhelimet. Tv antennia ei ole, paitsi mökillä, eli katsotaan lähinnä streampalveluita.
Ei meillä ole kuin yksi tv, olkkarissa. Ei sitä käytetä muuhun kuin siihen pleikkarin pelaamiseen. Ap
Kuoletiin tunteeni kuin robocoop 16 vuotiaana. Olen istunut lähes 20 vuottta tässä muuutaman neliön huoneessa verhotkiinni juurikaan käymätttä ulkona syöden vain kerrran päivässsä.
Meillä on olohuoneessa ja makuuhuoneessa tv
Ei ole, makkari on pyhitetty ryhmäseksille ja fistaukselle.
Vierailija kirjoitti:
Kuoletiin tunteeni kuin robocoop 16 vuotiaana. Olen istunut lähes 20 vuottta tässä muuutaman neliön huoneessa verhotkiinni juurikaan käymätttä ulkona syöden vain kerrran päivässsä.
Mun unelmaa.
Mies työnsi nyrkkinsä minun plluun.
Ei! Siksi nukahdan naisena aina soffalle!
Meillä on jopa saunassa. Monet lätkäturnaukset siellä juhlittu.
Vierailija kirjoitti:
Mies työnsi nyrkkinsä minun plluun.
Ehanaa!👵
Vierailija kirjoitti:
Mulla on makkarassa tv.
Mulla on makkara suolessa.
Meillä pyörii stimuloiva pokemon 24/7 ruudussa.
N21
Vierailija kirjoitti:
On ja katsellaan siitä kauniita ja rohkeita kun mies paukuttaa mua peräsuoleen.
Kadehdittavaa tekemisen meininkiä!
N65
Ei ole. Meillä on makuuhuone pyhitetty unelle. Seksiä voi harrastaa muuallakin.
On, kun mies ei suostu luopumaan siitä. Hän on tainnut katsoa sitä kolme kertaa viiden vuoden aikana. Mikä aina välillä avaan sen ja katson youtubea siitä, yhtä hyvin voisin katsoa puhelimella. On myös työhuoneessa tv:n kokoinen näyttö, lapsen huoneessa 2näyttöä ja tv, autotallissa tv ja olohuoneessa tv ja minun työkoneen näyttö. Ja mökillä tv. Meitä on kolme, mutta hyvä, että kaikille on kolme ruutua+puhelimet. Tv antennia ei ole, paitsi mökillä, eli katsotaan lähinnä streampalveluita.