Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Vauva 3 kk - epäilen että olen taas raskaana (tai itse asiassa jo tiedän).

Vierailija
20.08.2008 |

Samat oireet kuin esikoisen kanssa. Imetän, mutta eihän se vissiin mikään ehkäisykeino ole...? Kauhistuttaa muiden suhtautuminen - tunnetteko ketään, jolle olisi syntynyt lapsi vuoden sisällä edellisestä?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
20.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

itseni mukaan lukien

Vierailija
2/9 |
20.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

raskausoireita saattaa ilmaantua.

Meillä on kahdella lapsella ikäeroa 11kk. Päivälleen. Eipä tuo sen kummempi ikäero ollut kuin muutkaan, kroppa vaan oli aika lujilla toisessa raskaudessa kun rauta-yms varat oli ihan olemattomat.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
20.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

paitsi että tämä seuraava raskaus oli ihan suunniteltu. Eli annetaan tulla kun tulee, ja se sitten tulikin aika nopeasti. Nyt vauva 5 kk ja minä 2 kk raskaana. :)

Vierailija
4/9 |
20.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

tammi ja marraskuussa syntyivät lapset -3-

Vierailija
5/9 |
20.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syntyivätkö lapset samana vuonna? Miten ympäristö on suhtautunut teihin (ja siihen nuorempaan lapseen)? Mulla jotenkin sellainen olo, että tätä nuorempaa pidetään sitten yleisesti jonain "vahinkolapsena" - nyt kun parille ystävälle asiasta kerroin, seurauksena oli lähinnä voivottelua ja sääliä. Ap.

itseni mukaan lukien

Vierailija
6/9 |
20.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heillä oli alussa tietenkin aika rankkaa kun oli kaksi pikkuista mutta jälkikäteen tämä aiti sanoi että oli hyvä että kävi niin kuin kävi.

Aloin hoitaa lapsia kun he olivat 2- ja 3v ikäisiä.

Tytöt olivat kuin parhaat ystävät ja leikin olivat aika samalla tasolla.

Ja hei, eipä tuo paljon eroa siitä että monet saavat kaksoset!

Alku on rankkaa mutta sen jälkeen helpottaa kun lapset joutuvat alusta asti tottumaan jakamiseen ja aina on leikkikaveri niin ettei tarvitse koko ajan roikkua äidin housunlahkeessa. ;)

Onnea sinulle ja perheellesi!

Vierailija
7/9 |
20.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta siinä on kaksosten ja sisarusten edut samassa paketissa! Lapsilla ikäeroa 11kk

Vierailija
8/9 |
20.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnen kyllä yhden, ekä syntyi helmikuussa toinen joulukuussa ja hauskaa oli. Erohan siitä tuli.

Vierailija
9/9 |
20.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla poika 4kk ja raskausviikko 13+3 menossa. Olen erittäin onnellinen tilanteesta! Äitini oli aluksi vähän järkyttynyt... kun omilla lapsilla on ollut isot ikä erot 4 vuotta ja 8 vuotta. Asiaa mietittyään oli kuitenkin sitä mieltä että parempi näin. Ja mitä niistä muiden mielipiteistä välittämään. Itse en edes miettinyt mitään muita vaihtoehtoja kuin pitää tämä uusi elämänalku vaikka vahinko olikin. Tämän jälkeen pidän ehkäisystä paremman huolen koska kolmas peräjälkeen voisi olla liian raskasta. Onnea ja Tsemppiä ; )