Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Vanhus peruutti melkein kylkeen parkkeeratessa

Vierailija
21.07.2022 |

Tänään olin parkissa odottamassa kyytiä, niin joku vanha pappa peruutti autolla ihan minun kylkeen (hyvä ettei tullut osumaa) kiinni ja vielä niin vinoon, että auto oli kolmella ruudulla (itse olin keskellä omaa ruutua). Ehkä sillein tilaa, että pappa mahtui juuri ja juuri autostaan ulos, mutta minä en olisi mahtunut) Piti itse peruuttaa tosi varovasti ja hiljaa ettei tule osumaa. Levittelin käsiä kysyvästi, niin pappa vain vilkaisi tuimasti eikä tehnyt lisää tilaa. Papparaisen auto oli länsinaapurin kilvissä, niin en viitsinyt aloittaa keskustelua mahdollisen kielimuurin vuoksi. Nähnyt tämän saman auton useamman kerran samalla parkkipaikalla samanlaisilla suorituksilla.

Pitäisiköhän noita vanhusten ajokortteja miettiä vähän uudestaan? Itsellä ollut useampi vaaratilanne autoillessa, jossa toinen osapuoli on ollut vanhus. Minun puolestani saisi kyllä tiukentaa niitä yli 70-vuotiaiden terveystarkastuksia

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
21.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilanne huononee molemmissa ääripäissä: keskenkasvuiset pennut 17 v kaahaavat ja tappavat toisiaan ja toisessa päässä vanhukset törttöilevät, kun lääkäri ei uskalla ottaa korttia pois!

Vierailija
2/3 |
21.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita keppi pakoputkistoon. Se käräyttää kannentiivisteen ja oppii pappa olemaan 😀

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
21.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen sedän vaimo kans melkein kolhi autoamme.

Kun sanoin siitä, hän nauroi, että vakuutus sen korvaa.