Valoherkät kuivat silmät, silmäluomet punoittaa ja kirvelee. Mitä ihmettä?
Tekisi mieli pitää silmiä kiinni koko ajan. Mitä tämä voisi olla? Google tarjoaa atooppista ihottumaa, mutta minulla ei ole ollut ainakaan ennen. Lisäksi tosiaan itse silmät oireilevat myös.
Kommentit (8)
Tuollaista olen saanut kosmetiikasta ja pesuaineista. Kuiviin silmiin auttavat mulla vain jotkut kosteuttavat tipat. Välillä niitä on tiputeltava silmiin usean kertaa päivässä ja yö ksigeeliä.
Vierailija kirjoitti:
Heinäallergia, hometalo, kuivat silmät?
Voiko heinäallergia näkyä myös iho-oireina?
Älä nyt ainakaan lääkärille näytä tai silmälääkärin pakeille mene.
Vakavasti puhuen: Sinulla on kaksi silmää ja molemmista on varmaan paljon iloa, joten tee kaikkesi, että pysyvät käyttökunnossa edelleen.
Vierailija kirjoitti:
Tuollaista olen saanut kosmetiikasta ja pesuaineista. Kuiviin silmiin auttavat mulla vain jotkut kosteuttavat tipat. Välillä niitä on tiputeltava silmiin usean kertaa päivässä ja yö ksigeeliä.
Käytin sellaisen marketin kankaisen kasvonaamion (Garnier) niin ehkä siitä? En keksi muuta uutta kosmetiikkaa.
Vierailija kirjoitti:
Allergia. Kokeile Livostin-silmätippoja.
Laitoin miehen saman tien apteekkiin. Tarjouduin ajamaan itse, mutta herralle ei kelpaa näkökyvytön kuski! :D
Siitepölyallergia ei ole koskaan oireillut tällä tavalla, mutta näyttäisi silti sopivan kuvaukseen. Olen allerginen ainakin koivulle ja heinälle.
Heinäallergia, hometalo, kuivat silmät?