Suutuin miehelle, mies lähti ja ei tule kotiin ennenkuin olen häipynyt
Jo eilen sanoin selvästi ja rauhallisesti, että astianpesukoneen voisi laittaa päälle. Mies sanoi, että kyllä sinne vielä mahtuu. Aamulla sanoin, että sen voisi laittaa päälle, mies sanoi taas että laitetaan sitten kun on täynnä. Koko päivän töissä mietein sitä astianpesukonetta ja olin varma, että sitä ei oltu laitettu päälle. Tulin kotiin ja kappas, siellä oli samat likaiset astiat. Mulla naksahti ja räjähdin miehelle, että eikö saa yhtä astianpesukonetta päälle ja kuinka siisteys ei näköjään ole tärkeää. Siinä samalla putosi kahvimuki altaaseen ja halkesi. Mies sanoi että rauhotu, mutta olin jo räjähtänyt ja okei väärin tehty mutta heitin tiskirätin miestä päin ja sanoin, että mikä *****pää hän on. Hän otti auton avaimet ja lähti pihasta autolla. Äsken tuli viestiä, että hän tulee takaisin sitten kun minä olen täältä häipynyt lopullisesti. Hän on valmis heittämään muuten ihanan liiton noin vain pois?!??
Kommentit (22)
Mikään ei ole rasittavampi ihmis tyyppi kun joka pikku asiasta kilahtava nainen joka ei mitään muuta tee kun riehuu joka asiasta joka ei mene pilkulleen niin kun hän vaatii mutta itse ei suostu mitään tekemään
Onneksi ei ole astianpesukonetta.